As vrea sa fiu…….

Lu’ tanti Ada iar i s-a pupazat pe mine si mi-a pasat o leapsa. Adica tre’ sa zic ioooooo ce as vrea io sa fiu daca n-as fi io.  Bag sama ca Lu’ Ada i-a scapat un amanunt: io sufar (vorba vine 😈 ) de personalitati multiple, da’ am chestionat una dintre personalitatile mele si a iesti asta:     

DACA AS PUTEA FI:

  1. o floare: orhidee
  2. un anotimp: toamna
  3. o culoare: albastru
  4. un animal: cal
  5. un obiect vestimentar: o bluza calduroasa
  6. o piesa de mobilier: un balansoar
  7. o piesa muzicala: The Judds, Grandpa (tell me about the good old days) 
  8. un vers: Trecut-au anii ca norii lungi pe sesuri…….
  9. un peisaj: vara, munte, padure de brazi, parau.
  10. un obiect: lampa
  11. un instrument muzical: pian
  12. un copac: brad
  13. un oras: Barcelona
  14. o persoana publica: Briana Caragea
  15. o alta persoana apropiata: Billy
  16. o carte: „Kaddish” – Leon Wieseltier
  17. un fel de mancare (sau ceva dulce): inghetata de vanilie
  18. un super erou: Superman ca asta putea sa dea timpu’ inapoi.
  19. un fenomen al naturii: ploaie de vara
  20. o masina: Nissan Terano
  21. un fruct: mar
  22. o parte a corpului: ochi
  23. un film: The lake hause

Maine s-ar putea sa am alte raspunsuri. Da’ pana una-alta, lepasa merge la Cata, ca prea someaza 😀

Si lu’ Marlo

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Ada

     /  21/02/2009

    Bon diminee!
    Vad ca ai si rezolvat leapsa, ai vazut ca n-a fost greu 🙂 !
    Cred ca e o fixatie cu-culoarea albastru… 😀

    Răspunde
  2. Athe

     /  21/02/2009

    La mine nu-i fixatie. La mine deja e boala.
    Hai neatza 😉

    Răspunde
  3. Haha, cine câştigă la leapşa? 😀

    Răspunde
  4. Athe

     /  21/02/2009

    Marlo,daca taceai, filozof ramaneai.
    Considera-te lepsuit. 😛

    Răspunde
  5. 😀

    De unde, eu filosof? Naaaah!
    Am răspuns la leapşa, na!

    http://marlo1981.blogspot.com/2009/02/leapsa.html

    Răspunde
  6. cata055

     /  24/02/2009

    imi place ce ai scris pe aici… ma apuc si eu de scris acum la aia cu 73x da :))

    Răspunde
  7. Wow!! Ăsta era ping-ul de care ziceai?

    Foarte tare!!

    Apropos, e gata… Cât se poate el de gata momentan. 🙂

    Răspunde
  8. Athe

     /  16/03/2009

    Hip hip uraaaaaaaaa pentru Marlo 😛

    Răspunde
  9. 😛 Mulţam!

    Răspunde
  1. Leapşa « Libertatea iluziei

Lasă un comentariu