Ca la noi la niminea (partea nr. trei)

Cum va spuneam azi trebuia sa schimbe calculatoarele in birou’ subsemnatei. Pe la noi chestiile astea se anunta cu surle si trambitze, da’ cand tre’ pus mana si facut ceva dispar toti. Deci, m-am apucat de ieri si am mutat tooooooooooot ce era prin calculatoarele alea vechi pe server, l-am sunat pe nenea care serviseaza programu’ de oameni ‘telighenti si mi-a promis solemn ca vine luni DACA avem calculatoarele instalate. Si m-am pus pe asteptat. Asta pentru simplu’ motiv ca, de cam un an am interdictie la calculatoare. Adica n-am voie sa-mi bag nasu’ decat in programu’ de oameni ‘teligheti (care se intinde in vreo 3 birouri prin firma), si in abacu’ meu. Ca de altfel n-am voie sa ma ating de alte abace de prin firma, si oficial nici n-o fac. Chestia asta mi se trage de la faptu’ ca vorba vine incheiaram un contract cu o firma de aitishti care cica ne serviseaza calculatoarele.

Deci, vorbit cu aitistu’ sef din firma IERI si-mi zice ca vine AZI PE LA 10  un nenea de la firma susnumita sa ne schimbe calculatoarele. Si atept, si astept si astept si se face 12. Si suna telefonu’:

„Alo, Carmen”

„Aaaaaaaaa, da.”

„Auzi, calculatoarele alea cu discheta is la mine in birou”

Paranteza. Avand in vedere ca toate chestiile care tin de finante functioneaza pe baza de discheta, am facut cerere speciala pentru 2 calculatoare cu unitate de flopy. Inchis paranteza.

„Pai bine bai, da’ tu unde esti?”

„Acasa”

„Pai ziceai ca ne schimba calculatoarele azi. Astia de la @#$#$% unde is?”

„Au plecat.”

„Si eu ce fac?????????”

„Pai n-ai zis ca vin aia cu programu’ de oameni ‘telighenti sa le schimbe?”

„Da’ ala vine doar sa-mi instaleze programu’. Si tre’ sa am abacele functionale cand vine ala”.

„Da’ eu am inteles ca le schimba ala”.

Deci, calculatoarele noi is inca in magazie, adica 3 dintre ele, ca doo is in birou la aitistu’ sef, eu tre’ sa-l sun pe nea’ de la programu’ de oameni ‘telighenti sa-i confirm ca am calculatoarele montate, si nu le am, da’ cica luni dimineata la prima o sa fie. Acu’, pe post de scuza, nea’ aitistu sef e inginer de meserie si io-s contabil, si mie mi-a zis cineva ca inginerii si contabilii nu vorbesc aceeasi limba.

Acu’ va las, ca tre’ sa fac pe comitetu’ de primire. 😈

PS, daca’s ceva greseli de scriere, le rezolv diseara.

Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Lia

     /  06/02/2009

    Salutare Athe, si spor la trebi! 🙂
    PS: asa-i, inginerii si contabilii chiar nu vorbesc aceeasi limba 😀

    Răspunde
  2. Athe

     /  06/02/2009

    Sar’na Lia.
    Am descoperit si eu azi ca vorbesc chineza si nea aitistu bengaleza 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

