Wishful thinking

De o bucată de timp, să tot fie vr’o lună, am parte numa’ de şefi isterici. Că să vă spui. M-am întors din Sibiu, senină, prin 20 ale lu’ iunie. Şi pe 21 m-am dus la muncă, unde am început un program intensiv de futai. Da’ numa’ la creier. Motiv pentru care, cam pe miercuri, am agăţat un amic şi ne-am cărat la o bere şi (o speranţă de) relaxare în crâşma vinerilor mele. Acolo, surprizăăăăăăă, patronu’ era ciufut şi urla la ospătari. Motiv pentru care mi-a stat berea în gât. Da’ mi-am zis că toată lumea are o zi proastă. Da’ trece.  Da’ de unde. Că în vinerea respectivă situaţia era neschimbată. Şi am sperat că totuşi e doar o perioadă mai proastă. Şi încă mai sper. Da’ minteni se face o lună de când a început „perioada proastă” şi bag de samă că nu se mai termină.  Şi m-am apucat să sun o prietenă. Că mă gândeam că poate  am eu probleme de percepţie. Decât că discuţia a fost scurtă rău: „E nasol. Te sun eu. Mergem la o cafea şi-ţi povestesc”. Carevasăzică, acu’ ma cam tentează sp fac ce zice nenea ăsta:

numa’ că am rate de plătit.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Ah seninatatea unui country song… Daca te consoleaza cu ceva, se vede clar ca scenele de pe vapor -s facute pe compi…Mai degraba imagineaza-ti un trucker gras in maieu chinezesc cu gaurele care asuda de greu la volan undeva pe unn highway…Mai bine, nu?

    Răspunde
  2. virusu_1999

     /  11/07/2010

    Toate stimele!

    In situatii similare, eu prefer un limp bizkit – break stuff!

    Highly recommend it!😉

    Hai noroc si bani si moarte-n ….ni! (asta ca nu stii cine citeste, si nu vrem sa *utem relatiile)

    Răspunde
  3. virusu_1999

     /  11/07/2010

    @ dreamwind,

    Te-ai gandit vreodata, ca tocmai faptul ca e comod si gras il va face pe truckerul tau sa folosesca aerul conditionat in cabina, deci nu va fi chiar atat de plin de sudori care sa plece de pe el la 5 dimineata???

    Chiar nu m-am putut abtine D-)

    Răspunde

Lasă un răspuns

