Criză

Am avansat. Azi am trecut peste criza financiară care a binevoit să-mi golească buzunarele puţin mai repede decât mă aşteptam şi am trecut sistematic la crize de isterie. Că să vă spui (dacă nu ştiţi deja). Io mi-s contabil, şi-mi toc nervii, timpul şi vederea într-un spital de pe verzile plaiuri mioritice. Şi ultimele două luni au fost luni de mari mişcări tectonice în bazinul bugetar, da’ mai ales în groapa sănatăţii. Că nenea Ministeru’ de boală s-a  dezis de spitale şi le-a trimis la mătuşa administraţie locală să se spele pe cap cu ele. Nu că m-ar deranja foarte tare situaţia, în condiţiile în care o să am aceeaşi leafă pentru aceeaşi muncă (ceea ce, logic, n-o să se întâmple), numa’ că, cu ocazia asta am avut ceva mai mult de muncă (deh, trecem peste) şi am avut ceva legislaţie de citit. Asta pen’ că, fiecare cutremur vine cu teancu’ lui de legi, ordonanţe, regulamente şi alte hărtii făcute degeaba. Şi eu nu-s în stare să citesc legi. Că logica mea e puţin căzută în cap, da’ logica ăstora de fac legile e mai varză decât a mea. Par exemple, mă apuc de cetit o ordonanţă de urgenţă (n-am priceput urgenţa), care îmi dă peste nas de la primul rând: Art 1 se modifică art 120 al 2 din legea lui Ohm, care va avea următorul conţinut: o să-mi bag…… picioarele (că bani nu mai am). Drept urmare, căutăm legea lui Ohm, căutăm articolul 120, aliniatul 2, care spune de fapt că modifică art 5 al, 2 din legea gravitaţiei. Ceea ce mă face să caut legea gravitaţiei, să caut articolul 5, aliniatu’ 2, care aliniat modifica articolu’ 13 aliniatu’ 22 din teorema’ lu’ Pitagora, care modifică articolu’ 33 aliniatu’ 150 din siru’ lu’ Fibonacci, care modifică articolu 3 aliniatu’ 1  din legile luz Murphy care modfică ………. pe ‘zda mamii lor că m-am tâmpit. Carevasăzică, bă băieţi de pierdeţi timpu’ şi ne tocaţi banii prin Parliament, când schimbaţi o lege, de ce mama naibii nu o publicaţi cap -coadă şi nu scrieţi clar ce vreţi, să nu se mai chinuie nea’ Gheo de la coada vacii (recte io) să priceapă, şi-l trimiteţi pân’ la tabliţele lu’ Moise să-şi dea sama ce vreţi?

PS, caut un geniu, sau un idiot să-mi iesplice şi mie doo legi. Că io momentan mă simt puţin maimuţă.

L’americano

Carevasăzică, se ia o melodie bună:

se remixează, şi iese……….. conceptul de stress.

PS, Cipri, aveai dreptate. Nu mai pot să-mi scot stressu’ din cap.