Urmări

Orice lucru bun care mi se întâmplă are urmări. Proaste. Că cum vă spusei, am fost în tabără. Ăsta era lucru bun. UN lucru bun. Că urmările sunt mai multe.  Par examplă, luni când am ajuns la muncă, mi-am găsit birou’ plin de hârţogăraie care ar fi trebuit rezolvată cât timp am fost eu plecată, dar deh, n-a avut cine. Motiv pentru care 3 zile am făcut pe scribu’. Da’ trecem peste, nu asta-i problema cea mai urâtă.

Problema aiurea e că mie, la un moment dat, din cauză de oboseală şi costumaţie prost gândită mi s-a făcut frig. Şi eu am prostul obicei să ignor frigul, ceea ce am şi făcut. Motiv pentru care luni am ajuns la doctor din cauză de anumite dureri care nu (mai) puteau fi ignorate. Cu ocazia asta m-a făcut tanti doctor troacă de porci, nu că n-ar fi avut dreptate, că şi eu aş fi făcut la fel, da’ nu mi-a picat bine. Şi mi-a dat şi pastile. Pe care tre’ să le iau. Şi am două probleme. Mari. Problema număru’ unu e că’s antibăutice. Deci sufletu’ alcool. Problema număru’ doi e că tre’ să le iau la oră fixă şi eu nu-s în stare să fac chestia asta. Că’s femeie bătrână. Şi mă lasă memoria. Şi de obicei îmi aduc aminte de pastile cam după o oră după ce trebuia să le iau. Problema număru’ trei e că pastilele sunt destul de tari şi trebuie să le iau cu iaurt. Şi io am o problemă cu lactatele care nu se numesc brânză topită sau caşcaval. Adică îmi provoacă greaţă. Şi acu tre’ să-mi iau pastilele. Şi cutia de iaurt se holbează la mine cu un zâmbet dracesc. Şi mă apucă plânsu. Şi…….. nu vrea careva să ia pastile în locul meu?

PS, da, ştiu, cei 4 evanghelişti erau 3. Luca şi Matei.

Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. io zic sa iei pasilele + iaurtu sa-ti revii rapid 🙂

    Răspunde
    • Athe

       /  19/09/2010

      Păi asta fac. Da’ e cââââââââââââââââh rău. Noroc că le termin miercuri 😀

      Răspunde

Lasă un comentariu