Descoperiri

Carevasăzică, la sfârşitul săptămânii trecute am fost plecată tai tai iar. Logic, tot pe lângă Sibiu. Decât că nu v-am mai anunţat, ca să nu vă ofticati. Chestia e că, faţă de colegele mele de muncă nu nutresc aceleaşi sentimente plăcubile şi lor le-am spus. De fapt trebuia să le spun, că fi’ncă am dispărut două zile de la muncă. Eh, tura asta am fost în Păltiniş. Şi înaite să plec am primit un mail de la organizator, care spunea, pe scurt, „fraţilor, haine groase că-i cam frig”. După care, o colegă, mai în glumă, mai în serios mi-a spus că ar fi cazul să-mi iau paltonu’. Decât că io am stat şi am socotit că, Paltinişu e lângă Sibiu. Şi la Sibiu e vag mai cald decât în Braşov. Şi temperatura din Braşov era suportabilă. Drept urmare, mi-am luat haine după logica descrisă mai sus. Şi o bluză mai groasă, care a devenit prietena mea cea mai bună cât am stat pe acolo.  Că după ce m-a încălzit bine de tot soarele pe Bălcescu (deci logica mea a fost bună) m-am urcat în autobuzul de Păltiniş. Şi au fost toate bune până a trecut de Răşinari, când a început să urce. Şi eu am început să văd numai brazi verzui, verzi şi foarte verzi. Şi am început să-mi pun logica la îndoială. Că după ce am ajuns la cabană a început să bată vântul. Şi după două ore îmi clănţăneau dinţii în gură. Şi după vr’o 3 ore am aflat şi eu că mă situam la 1400 de metrii deasupra nivelului mării. Şi s-a dus … de suflet logica mea. Şi a început să-mi pară rău că n-am învăţat geografie. Da’ nu-i vina mea. Că eu am vrut. Da’ ea nu s-a lăsat. Da’ până la urmă am supravieţuit şi m-am întors în Braşov. Pe ploaie.

PS, nu’ş cum se face că, de câte ori plec din Sibiu începe ploaia

PPS, Luci mi-a postat pozele 😀

PPPS: E săptămână nouă de  concurs nou pe 1001 culori. Deci, postaţi, şeruiţi, votaţi, comentaţi.

PPPPS: Dezbatem dezbateri pe feisbuc.  Simţiţi-vă liberi să vă spuneţi părerea.