Remedii

Din când în când mi se întâmplă şi mie să mi se împiedice moralu’ de câte o datorie şi să cază brusc în Groapa Marianelor. De obicei îşi revine când dau de bani sau când se întâplă câte o chestie care îmi lasă impresia că e alţii mai duşi decât mine. Ca par examplă aseară. Că m-a mâncat în proverbialul dos să mă apuc de socotit leafă minus datorii şi am rămas pe minus rău de tot. Motiv pentru care mi-a sărit somnu’. Motiv pentru care m-am agăţat de geamu’ de la bucătărie şi mi-am aprins o ţigară.

Amu’, în crucea nopţii, bine era mai mult crucea Sfântului Andrei a nopţii, că se făcuse de vr’o 1 juma’ de dimineaţă, în tot cartieru’ erau 3 (trei) huhurezi. Adică:

1. Eu. Motiv: lipsă de somn combinată cu semidepresie pe bază de lipsă de fonduri. Activitate: fumat + holbat pe geam + spionat vecinii şi trecătorii.

2. Vecinu’ de la etaju’ 1 din blocu’ de vis a vis. Motiv: necunoscut. Activitate: butonat pisiu cu pauze de fumat pe geamu’ de la dormitor. Btw, nea’ vecinu’, io fumez pe geam că’s fie ţaţă fie plictisită şi spionez vecinii. Tu fumezi pe geam ca să nu-ţi intre fumu’ în casă. Ceea ce e prost gândit, că din motive de dinamica fluidelor şi curenţi de aer îţi intră mai mult fum în casă dacă fumezi pe geam decât dacă fumezi în cameră cu geamu’ deschis. Trecem peste.

3. Nenea Chelu’. Motiv: suspiciune de dileală + buba la cap. Activitate: plimbat cu rolele.  Amu’ io ştiu că sport = sănătate, da’ numa câteodată. Că nenea ăsta a făcut o fixaţie pe podu’ din Gemenii. Adică pe la jumătatea primei ţigări a coborât podu’. Pe role. Pe trotuar. Când am stins prima ţigară urca podu’. Pe role. Pe stradă. Două minute mai târziu cobora podu’. Pe stradă. Pe role. În cristiană. După 5 minute urca din nou podul. După care l-a coborât din nou. Tot pe role. Tot pe stradă. Tot în cristiană. Pe lângă  maşini. Două maşini. După care am hotărât că e timpul să fac nani, că e alţii mai duşi cu biscuiţii decât mine.

Hai sănătăţuri. Şi ceva bani, că nu strică 😀

Articolul anterior
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. viru

     /  13/07/2011

    ce bine ca nu ai apartament circular, si ca nu stai pe la 9 sau 10, ca atunci mai vedeai cu siguranta si alte buhe ca tine si ala de la 1, pe partea ailalta de bloc, sau peste blocu’ lu’ ala de la 1, siiiiiiiiiii …… postu’ asta era mai lung.
    (sincer, cred ca nu era de loc, ca oboseai de atata analiza freudiana si azi erai alien in zombieland si dormeai soamne pufoase in tzara lu’ roz)

    tchuss!

    Răspunde
  1. „O viață împreună”, o nouă cronică | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu