Rate pe la bănci

Pe masa mea din bucătărie tronează de vr’o săptămână o învelitoare de CD plină cu fise de 1 (un) ban. Chestie care e groaznic de ciudată, pen’ că fi’n’că în neamu’ meu toată lume are alergie la fise. În afar’ de mine, logic, pen’ că mie îmi tre’ dimineaţa la automatu’ de cafea. Da’ nu fise de un ban. Că să v’o spui p’a dreaptă, eu am crezut că nu mai există aşa ceva. Eh, azi mi-am făcut curaj şi am întrebat naţionalităţile conlocuitoare (recte sor’mea şi cumnatu’mio) dacă au spart cumva cutia milei să facă rost de bani de pâine. Şi mi-a răspuns cumnatu’mio ciufut nevoie mare:

„Nu! Am rate de plătit.”

Ăăăăăăăă. Adică…. cum adică?! Că şi eu am rate de plătit, da’ ratele mele nu implică mărunţiş de genu’ ăla. Da’ am aflat şi explicaţia. Susnumitu’ cumnat a avut două carduri de credit la nuş’ ce bancă. Pe care le’a închis. Părerea lui. Că mai săptămână i-a venit scrisorică acas’ că mai are de plătit  la unu’ din carduri 41 de bani şi la altu’ 82 de bani. Şi omu’ a adunat de pe unde a putut un leu şi două’ş trei de bani în fise de un ban. Şi acu’ îşi face timp să se ducă să plătească ratele. Ceea ce ne demonstrează că nu’s singura sărită de pe fix.

Hai sănătăţuri.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. viru

     /  13/07/2011

    am impresia ca tre’ sa meri pe la Sibie, sa te mai relaxezi o leaca-doua leci…..

    poate o sa pozitivezi p’orma trendul posturilor tale 😀

    zuccese 😉

    ps, nu zic ca nu ai dreptate

    Răspunde
    • Athe

       /  13/07/2011

      Cre’ că ar tre’i să-mi fac o refinanţare pentru chestia asta. Şi nu mă refinanţează nimeni 😀

      Răspunde

Lasă un răspuns

