Când stai prost cu auzu’

ţi’o incalţi d’an boulea.

Că să vă spui. Şiţi voi melodia asta a’ lu’ coana Rihanna? :

 Mno, madamme n’o fo’ niciodată printre preferatele mele şi melodia asta mă face să cred că ăl’ d’ scris versurile e vag retard, da’ nu despre asta e vorba. Vorba e despre o fomelie de românaşi din Românica zburaţi definitiv şi irevocabil pe mănoasele plaiuri ale lu’ Canada, partea franţuză.  Care fomelie se compune din el, ea + doi plozi de 6 respectiv 11 ani. Mno, cutuma de prin respectiva zonă zice că tu, părinte, tre să petreci ceva timp cu co’chii personali ca să aibă co’chilu’ impresia că’l bagi în samă chiar dacă ţie îţi stă capu’ la altele. Eh, şi întrebi co’chilu’ ce soi de muzici ascultă. Că de obicei se apucă să-ţi cânte şi tu poţi să-ţi vezi de vite, că oricum, în 99,99% din cazuri oricum nu pricepi ce zice. Numa căăăăăăăăăăă, dacă co’chilu’ tău nu ştie (suficientă) ingleză te trezeşti cu surprize de genu’:

Dacă aveţi nervi să asculaţi melodia, undeva aproape de final tanti Rihanna zice „pull the trigger” puţin cam des, cam repede şi cu un accent foarte ciudat. Şi cum rumânu’ are din gene o imaginaţie mult prea bogată si orientată spre sex susnumita fomelie a descoperit cu stupoare că 6 respectiv 11 ani cântau prin casă ” pulicică, pulicică, pulicică”. Motiv pentru care şi-au luat’o peste ochi, că fi’n’că „nu-i frumos să spui aşa”.  Dupe care patriarhu’ fomeliei a aflat care e povestea cu pulicica. Dupe care copii au primit interdicţie la susnumita cântătoare.

Hai sănătăţuri.

PS, pentru cine se întreba pe gogu’, berbecul nu e cea mai idioată zodie, sunt altele mai idioate. Da’ tu cum de’ai nimerit pe bloaga mea?!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. viru

     /  21/07/2011

    pass this on la personajele tale:

    e un skin de Winamp, care are un plug-in ffffff interesant: e conectat la un website cu versuri. In mom cand dai „plei pe uinamp” plug-in-ul respectiv scormone intr-o baza de date si iti arata versurile in dreapta; dai pe urma „copi” si „peist” pe translator.google.com si „voala”. Se invata „ingliș”.

    asta ajuta mult; dezavantaju’ e ca nu are versurile de la Parazitii, & Mafia (i-am mentionat doar pe pionierii hiphopului romanesc); da’ asta nu cred ca e chiar „ză riăl proablăm” pentru romanasii tai….

    ups! „ză riăl proablăm” e ca Winamp’s GUI by default uses english. to change the language you have to understand what you are reading, to be able to click and chose and not fuck up…

    hehehehe faza asta ma trimite la un vers de Margineanu: „…si iti pui ketchup in cafea….”

    PS: pentru o BRRC iti zic numele la skin 😛

    Răspunde
  2. Adic

     /  16/08/2011

    Deci la faza cu Rihanica treaba e adevaraciune, ca si eu era s-o capsez pe fi-mea de 9 ani ieri in masina. S-a bagat ca petricica’n’shlap cind imi era povestea mai aprinsa cu konsoarta, cum ca „taceti un pic ca asta e piesa cu pulicica”.
    HOPA STOP ! cum adica fato’ cum vb tu asa….
    Pai stai tatiq, ca asa zice, numa asculta…
    Si asa am ramas amindoi astia geriatrix cu urechea la radeo si cu oki la gropi ca sa ascultam de pulicica….
    si am ascultat-o ….
    …ier n-am mai avut vreme sa disec lirica , da azi ma pregatesc cu lirix si cu sticu cu mp3 sa o bag in sedinta pe aia mica. Vb aia , fiecare infringere trebuie transformata in victorie. Un motiv in + s-o pun sa puna mina pe o carte (nu sa faca cornete) de engleza.
    … dupa aia mi-am adus aminte de reclama asta http://www.youtube.com/watch?v=peSHBY2Ynrk
    si-am mai ris o tura buna 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

