Descoperiri sumbre

Doamnelor, domnişoarelor, bă băieţi. Io, de când mă ştiu pe pământu’ ăsta şi pe alte planete, n’am stat mai mult de 5 minute să-mi trag o pieptănătură. Că_cum mai toată viaţa am avut păru’ lung, dacă susnumitu’ nu stătea cum îl puneam eu, îl cuminţeam urgent cu una bucată agrafă/elastic/clips/chestie  şi plecam în treburile mele. Decât că acu’ vr’o lună mi’am făcut din plete un rezumat, motiv pentru care tre’ să fiu foooooaarte atentă cum le usuc. Că fi’n’că păru’ meu are personalitate proprie si cam face ce vrea el.  Şi cum nu mai pot să-l leg (deocamdată) tre’ să am gijă să nu adorm cu el ud. Ceea ce se întâmplă de obicei, da’ nu s’a întâmplat aseară. Că am ajuns destul de târziu acasă şi mi s’a făcut somn, chestie care n’ar fi fost o problemă dacă azi drăguţă dimineaţă la 7 trecute fix n’ar fi tre’it să mă situez în capu’ ălălalt al oraşului. Drept urmare am luat somn cam prea devreme. Mno, azi drăguţă dimineaţă, când mă chinuiam să’mi aranjez freza cu ciocanu’, că spuma şi gelu’ n’au dat rezultate, din motive independente de voinţa subsemnatei, am ajuns să’mi studiez puţin mai bine podoaba capilară.  Şi m’au apucat depresiile. MI-A IEŞIT UN FIR DE PĂR ALB. Dezastru, care este. Că_carevasăzică îmbătrânesc. Şi încep să mă întreb dacă n-ar trebui să fac un studiu aprofundat despre azilele din Braşov. Sau să insist cu vopseaua de păr?!

Hai ceasuri bune!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. E posibil ca, de-acum, fenomenul să accelereze!… Care este.

    Răspunde
  2. Vopseaua trebuie cumparătă cu măsură, acuşi e cam criză. Firul alb trebuie vopsit de urgenţă, da’ numa’ ăla sa nu faci risipă de vopsea. Pe de alta parte tre’ să stai la pândă. Cum apare unul cum l-ai vopsit.
    P.S. Mi-ai zis mie un tinichigiu că vopseaua metalizată ţine cel mai bine, da’ trebe dat cu grund înainte.

    Răspunde
    • Athe

       /  15/05/2011

      Şi grundu’ de la ce soi de magazin se cumpără ?! Şi cum arată el?!

      Răspunde
  3. Unul, doi, sapte, zece fire de par alb, se zice ca-i noroc! Baiu-i cand tot capul devine alb si-atuncea-i batranetea, ceea ce la tine nu-i cazul!
    O duminica placuta!

    Răspunde
    • Athe

       /  15/05/2011

      Noroc la bani, noroc în dragoste sau noroc bun?!
      Mulţam la fel!

      Răspunde
  4. viru

     /  15/05/2011

    ca de obicei, primul si ultimul sunt mai nasoale…. ce e intre, e ok.

    ristecpa!

    Răspunde
  5. lucian p

     /  16/05/2011

    și eu ce să mai zic dacă tu te plângi și cauți azile pentru un fir de par alb alb ……………… :)))

    Răspunde
    • Athe

       /  17/05/2011

      Ăăăăăăăăăăă, păi bag de samă că tu te-ai obişnuit cu ideea :)))

      Răspunde
  6. Un fir de par alb? Pastreaza-l cu grija si anunta-ne, peste zece sau mai multi ani, daca a mai aparut vreunul.

    Răspunde
  7. welcome to the club! dupa o vreme (cand o sa apara multe multe fire albe) nu o sa le mai dai atentie 🙂

    Răspunde

Lasă un comentariu