Urmări

Azi ne-am jucat cu copii în parc. Şi am făcut şi poze. Şi febră musculară la mâna dreaptă. Da’ nu asta e problema. Problema e că am fost responsabil cu infrastructura, ceea ce a însemnat ca a trebuit să car, printre altele, o minge după mine. Amu’, dacă mingea era a mea n’ar fi fost nici un bai. Numa’ că mingea e pe inventaru’ Asociaţiei Colors, ceea ce înseamnă că va trebui s-o returnez. Eh, când am luat’o mi’a trecut prin cap să n’o las la vedere. Da’ azi, după ce m’am întors din parc am uitat, şi am parcat’o în mijlocu’ camerei. Nu, nu m’am împiedicat de ea, dar…. sor’mea şi’a recuperat piticu’ de pe la socrii. Şi după două zile de stat în deplasare, nepoate s’a apucat de făcut inventaru’ prin casă. Şi la mine în cameră a găsit, părerea lui, jucărie nouă. Şi mi’a luat juma’ de oră să’l conving că mingea nu’i a mea şi că tre’ s’o duc înapoi. Adică am avut impresia că l’am convins. Că în secunda in care am ieşit din cameră puştiu era cu mingea în braţe şi fugea prin casă. Da’ am reuşit s’o recuperez. Partea proastă e că cineva, nu ştiu cine, da’ dacă aflu n’o să’i fie prea moale, l’a învăţat să dea la tibie. Şi dă ca neamu’ prost. Şi doaleeeeeeeeeeee.

Hai ceasuri bune!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. viru

     /  15/05/2011

    re: prima si ultima (lovituri) is mai nasoale. ce e intre se cheama antrenament.

    ristecpa!

    PS fa din neopate ong bak 3😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

