Feerie în albastru

Există anumite perioade în viaţa mea când mă tentează să mă arunc pe geam. Că toată lumea ştie că mie îmi place albastru. La nebunie. Dar există o nuanţă care mă scoate din minţi. Care este albastru de windows. Eh, nuanţa asta mă îmbolnăveşte cu nervii, mai ales când se instalează pe monitoru’ subsemnatei şi n’are nici un chef sa plece tai tai. Ceea ce s’a întâplat ultima dată…. azi. Că nuş’ dacă v’am spus da’ sor’mea a dat cuiva în cap şi a făcut rost de nişte bani. „Cuiva” e o bancă şi o să aibă de plătiti pentru asta 10 ani, da’ asta’i altă mâncare de peşte. Mno, şi şi’a luat co’chila pisiu. Care pisiu a venit cu linux încorporat, ceea ce pentru sor’mea e cam acelaşi lucru cu chineza. Motiv pentru care a trebuit să’i trântesc una bucată fereastră, să’i partiţionez hardu’ (mulţam frate’miu pentru lecţii), şi să’i bag ceva progrămele pentru oameni telighenţi, gen winamp. După care am ajuns câte unii la concluzia ca pisiu’ fără net se numeşte bibelou. Motiv pentru care mi-am dat doctoratu’ în setat rutăre. Numa că, azi dupe ce m-am întors de la scârbici cumnatu’ propr’etate personala a vrut sa testeze ceva. Şi mi’a zis să închid pisiu. Şi io am încercat da’ el n’a vrut. Şi dupe un restart mi’a tras o feerie în albastru vr’o trei ore. Şi când mai avem puţin şi mă apucam să-mi ascut cuţitele, lamele, coasele, furcile şi topoarele a binevoit dragu’ de el să asculte de un sidiu şi să-şi schimbe ferestrele. Amu’ sper să fie cuminte, că io mi’s copil sărac şi vai steaua mea, şi n’am bani să’i cumpăr înlocuitor. Până una alta, vă doresc o vie en roeuse.

Hai sănătăţuri!

Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Viorel Grecu

     /  09/05/2011

    O idee foarte plauzibila !

    Răspunde
  2. viru

     /  10/05/2011

    cius!

    un impuscator de necazuri te-ar intreba „ce a vrut sa testeze cumnatu’?”

    pt ca „ferestre de la micromoale” de obicei nu da in icter albastru decat daca ii faci o lobotomie in / de oareshce fisier. Ceeeea ce se pare ca s-a si intamplat: „operati ‘a reusit – pacientu’ a murit, rest in pis”

    succesuri!

    ps: de la roz ma cam ustura in „the backup system”. si nici verde nu imi place

    Răspunde
  3. Bag seama ca ai o treaba cu omul de o facut ferestrele. Poi… dupa nume se cunoaste ca sta cu factura pe la portile matale. La el in tara lumea il striga Bill😀 .
    Oricum, varuitul cu albastru e o arta.

    Răspunde
    • Athe

       /  13/05/2011

      Apăi nu cre’ că s’ar simţi bine dacă ne’ar închide cineva într’o cameră 5 minute. Că’mi iau şi bişca_cu mine. :))

      Răspunde

Lasă un răspuns

