Iescursie la (o) poşta

Carevasăzică azi am primit CARTEA.  Adică ea a ajuns săraca de vineri, numa’ că eu vineri am ajuns acasă poţin prea târziu s-o pot recupera, şi poşta nu lucrează sâmbata. Drept urmare, azi m-am îndreptat cu paşi voioşi înspre ospiciu’ poştal. Toate au fost bune şi frumoase până am ajuns la ghişeu de eliberări colete. Că în faţa mea era o tanti care trimitea o recomandată. Şi lu’ tanti de la ghişeu i-a luat 10 minute să-i facă toată hârţogăraia şi înca 5 să lipească timbrele pe plic. Da’ a reuşit, întru-n târziu. Deci, e rându’ meeeeeeeeeeeeu. Îi dau buletinu’ şi avizu’ lu’ tanti, le studiază vr’o 3 minute, se apucă de căutat intr-o cutie, ia o hârtie verde şi pleacă. Se întoarce după 5 minute cu aceeaşi hârtie în mâna, completează altă hârtie verde şi pleacă iar. Se întoarce după 10 minute cu aceleaşi hârtii în mână, imi ia banii, în dă o chitaţă, mă pune să semnez pe o hârtie albă şi pleacă iar. Toată povestea asta a durat vr’o 5 minute. După alte 10 minute apare tanti cu coltu’ meu şi poci şi io să plec acasă.

Românicooooooooooo, tu iumbesc!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. cami

     /  22/03/2010

    bine macar ca ai pus mana pe colet…

    Răspunde
  2. asta a fost la primire, sa vezi ce fain este la expeditie! Sunt Stan(oiu) Patitul!

    Răspunde
    • Athe

       /  24/03/2010

      Apăi la dumnevoastră m-am gândit cât am stat la poştă. Că presupun că nu v-a fost prea moale 🙂

      Răspunde
  3. virusu_1999

     /  10/04/2010

    Nu am mai avut timp de saluturi si alte alea, pt ca declaratia ta de dragoste m-a trimis cu gandu’ vorba si fapta (altfel era ordinea, nu?) la o serie de pps-uri primite via mail intitulate: „cine a mai ramas in romania”, colectia (5) „made in romania”, „manual de mitocanie romaneasca”, „vangheliada” si alte asemenea…..
    Dupa nume iti dai seama cam ce prezinta.

    da. si io o iumbesc. da’ in felu’ meu. cu extensie xxx

    Zuccese!

    Răspunde
  1. Ajun de Praznic « Ioan Usca

Lasă un comentariu