Imaginaţie, nu glumă.

Aseară încercam fără voia mea să-l învăţ pe nepoate sensul expresiei „NU-I VOIE”.  Adică el vroia oglinda mea şi eu n-am vrut să i-o dau. Că i-aş fi dat-o dacă mi-o cerea. Numa’ că m-am terzit cu o mânuţă care incerca să subtilizeze oglinda de sub nasul subsemnatei. Şiiiiiiiiiii :

„Dragoş, nu-i voie!!!!!!!!!!!!!”

„Da’ numa voiam să văd dacă nu m-am îlosit la fasa!”

„Nu te-ai înroşit.”

„Da’ numa’ voiam numa’ să văd.”

„Ce să vezi?”

„Dacă n-a ilosit, că am bălbelit si am dat cam tale pe fasă si voiam să vad daca nu am ilitat.”

Mno, mai spune-i ceva!?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. sunt surprins cat de calm a fost in explicatii, in pofida faptului ca i-ai mai irosit si din timpul alocat introspectiei ! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

