3 e prea mulți

De când s-a făcut nenea Arafat șef de director peste statu’ degeaba toată lumea trâmbițează că nu-i voie să stai mai mult de 3 inși grămadă pe stradă. Că dă covidele cu noi de tera. Și ne mai încălțăm ș’o amendă. Drept e că de preferat ar fi să fie maxim 2, că la trei dacă_combini sexele se lasă cu crize de gelozie. Că nu mai știe lumea care cu cine și cum. Da’ mai ales ar tre’i să stăm prin căși. Că covidele e nașpa rău. Și tanti poliția rumână tre’ să se asigure ea că cetățeanu’ respectă ordonanța. Că-i militară. Și la ăștia ordinu’ se execută, nu se discută. Teoretic. Da’ cum noi suntem români (și aici pe veci stăpâni), teoria o știm toți. Practica dă cu noi de pământ.

Amu’ nuș’ cât ați scos voi nasu’ la aer de când nu mai avem voie să scoatem nasu’ la aer, da’ io tre’ să mă deplasez la muncă dupe programu’ (a)normal (de ce dreaq n-oi fi făcut eu facultatea de litere?). Și cum încă n-am descoperit cum funcționează teleportoru’ lu’ nea’ Data încă mai bântui pe străzi. Și văd chestii. Gen toate patrulele de poliție îs formate din minim 4 oameni. Maxim 6. Și mimin 2 maxim 3 mașini. Adicătelea în mașină nu-s decât 2. Decât că_când se scoboară din mașini stau toți ciorchine. Minim 4 maxim 6 inși. Și mă întreb, ăstora le dă careva amendă sau ei îs scutiți? Ori îs vr’o rasă mai aparte și nu se lipe corona de ei? Și dacă se iau de viața mea că-s pe stradă io și ălelalte 4 personalități ale mele am voie să dau cu ei de zâd sau se pune starea de urgență când n-ai voie să te iei de organu’ statului?

Bine, înțeleg că-i nașpa rău să nu vorbești cu niminea zile întregi (de fapt nu înțeleg, că io-s super happy când nu mă bagă nimeni în seamă), da’ încercăm să dăm și noi un iezemplu la popolație? Nu de alta, da’ poate pricepe boboru’ mai repede și po’ să-mi iau și io câmpii vara asta.

 

Până una alta, sănătățuri. Și noroace.

PS Poze n-am. Că ordonanță militară. Și oragnu’. Mă înțelegeți voi.

Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un comentariu