În vizită la bunica

Io de când mă ştiu n’am priceput conceptu’ de „hai la mine la o cafea + bârfă”.  Adică pe mine când mă chemi în vizită tre’ să mă chemi pentru un motiv foarte bine definit. Chestia de mai sus nu se numeşte motiv. Se numeşte activitate colaterală. Motiv pentru care nu pricep niciodată de ce mă trimite ma mere la sa mere „să văd ce face”. Pentru asta există telefoane. Eh, ieri mă pune ma mere să mă duc pân’ la ‘a bătrână să vad ce face. Drept urmare……… am sunat’o. Decât că bună’mea avea planuri mari. Adică vroia să facă baie. Şi la alea 78 de primăveri ale ei îi e cam frică să facă baie singură. Că nu se prea poate ridica din vană. Şi are o problemă cu spălatu’ pe spate. Mare problemă, şi veche răăăăăăăăăăăăăău din căte zice ma mere. Motiv pentru care azi m’am deplasat biped spre acasa lu’ bună’mea cu scopul bine definit de a spăla bătrâna. Toate bune până aici şi frumos din partea mea (să nu mă contrazică_careva că fac urât), numa’ că vizitele la bună’mea tre’ făcute după o logică anume. Adică până la prânz nu’i voie că’şi face de mâncare. Între 1 şi 2 manâncă. După care tre’ verificat programul de pe acasă tv. Mno, io am plecat de acas’ pe la 3.  I’am făcut baie, după care, mă aşteptam să mă ia la întrebări desptre tot neamu’ meu mai mult sau mai puţin adormit. Numa’ că, surprize surprize, fără andreea marin….. m’a dat afară. Că începrea marimar sau rosalinda…. sau nuş’ ce piţipoancă sudamericană la hozo tv, şi nu avea de gând să piardă episodu’. Ceea ce ne demonstrează că am picat prost. Că dacă nu ţinea neapărat să facă baie mă dădea afară după 5 minute de la aterizare. Că din cauza mea a pierdut nuş’ ce altă emisiune. Care mi’s io o nesimţită!

Hai noroc!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Marmotica

     /  07/02/2011

    😆 Imi aduce aminte de o bunicuta de 91 de ani, care orice i-ai face..tot nemultumita e. De ceva vreme e suparata ca ii tot strica al meu televizorul, ii muta canalele si nu mai prinde ea taraf tv si trinitas.

    Răspunde
  2. Batraneii is tare suciti, mie-mi spui? Soacra-mea daca te prinde pe la ea, iti face capul calendar cu amintirile ei din copilarie dar cand vine nuș ce episod din telenovela ei preferata, chiar daca o striga prietena ei cea mai buna, ne trimite pe noi ceilalti sa-i zicem aleia ca… e plecata de-acasa!
    Aaa, da: cand mai are treaba pe la beci si, devine mai euforica si trazneste a rachiu!!!

    Răspunde
  3. Aşa-ţi trebuie!
    Recunosc că în prima fază m-ai speriat… credeam că vei descrie elaborat procesul îmbăierii.

    Răspunde
  4. Sa vezi cand m-a dusei la soacra-mea si a’batrana (95 de primaveri) se plimba fara dezabieuri prin casa… doua saptamani am avut cosmaruri.
    Dupa asa o priveliste, si-n noaptea nuntii daca esti, te duci singur sa te imbeti.

    Răspunde
  5. Athe

     /  09/02/2011

    Bag de samă că toţi bătrănii îs puţin … prin lumea lor. Partea proastă e că noi nu mai ajungem la vărsta lor. În nici un caz citovi la cap :))

    PS, Mihai, nu’s chiar aşa de sadică :)))))

    Răspunde
  1. Romani, să ștergem lacrimile din ochii unei mame și a gemenelor ei! | Blogul lui Nea Costache
  2. O mamă își strigă disperarea: s-o ajutăm! | Blogul lui Nea Costache
  3. Theodora are nevoie de noi! | Blogul lui Nea Costache
  4. Sânge AB IV pozitiv | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu