La doctor

Vă povesteam mai acu’ doo săptămâni ca am ajuns la urgenţe. Eh, tanti doctor mi-a zis că, după ce fac tratamentu’ să mă duc la un control. Da’ în policlinică, nu la urgenţe. Numa’ că pentru o vizită în policlinică îmi trebuia bilet de trimitere de la dom’ doftoru’ de familie. Şi io pe omu’ ăsta nu l’am văzut în viaţa mea. Că eu de fapt am avut alt medic de familie. Care s’a pensionat. Şi i’a lăsat toţi pacienţii moştenire colegului de cabinet. Şi pe mine încă nu m’a ros grija foarte tare să aflu cum arată susnumitu’. Şi cum era timpul prea scurt, adică numa’ luni puteam să mă duc după bilet, că ORLista mea avea program în policlinică numa’ marţi, am trimis’o pe mama la doctoru’ de familie. Că ea luni n’a lucrat. Drept urmare…. a luat-o dom’ doctor la puricat. Şi i-a zis că are tensiunea prea mare, şi i-a dat tratament. Asta e partea bună. Partea proastă e că lu’ ma mere i s’a umflat un genunchi. Şi i’a zis lu’ dom’ doctor. Care i’a dat belet de trimitere la ortoped. Şi de aci’ începe şou’.

Deci, se duce ma mere la policlinică la judeţean. Şi avea ea pata pusă pe doctoru’ care l’a operat pe mon pere acu’ vr’o 15 ani. Numa’ că la respectivu’ trebuia programare. Şi mama nu avea. Motiv pentru care şi’a luat bon de ordine la un doftor pentru după amiezi. Şi s’a dus. Şi a descoperit că are apă la genunchi. Şi că tre’ să se opereze. Şi n’a vrut. Motiv pentru care nea’ doctoru’ i-a scos apa de la genunchi cu o siringă. Şi i’a zis să aştepte că o să i se adune la loc şi atunci o să trebuiască neapărat să se opereze. Nu-mi prea vine mie a crede, dar deh, dacă aşa zice nea’ şcolitu’ aşa o fi. Ce m’a băgat pe mine în boale e că, dom’ doftor i-a zis lu mama să-şi puna compresă cu spirt în ziua când i-a scos apa, după care să-şi pună o frunză de varză pe genunchi. Apăi dom’ felceru’, astea îs tratamente demne de ţaţa Frosa şi de vraciu’ satului. Altă idee chiar nu ţi’a trecut prin cap, sau ăsta e tratamentu’ standard pentru ăia care nu’ţi scapă nimic prin buzunare? Întreb şi io, să nu mor  proastă…..

 

Hai sănătăţuri!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Luy

     /  12/02/2011

    Haha! La cat de ”iezacta” e medicina asta, mai bine mergi la voodoo doctor, e muuuult mai stiintific.

    Răspunde
  2. ada

     /  13/02/2011

    Radem si glumim, dar treaba cu varza e ok. Sau preferai sa dai zeci de lei pe medicamente care fac acelasi lucru dar distrug numa o tara ficatul? Daca a fost doar o punctie, nu cred ca ma avea ceva de facut decat sa dezinfecteze si sa aiba grija sa se descongestioneze.Da nice io nu s de meserie.

    Răspunde
  3. Tot la sfatul medicului de familie, intr-un caz asemanator, o lovitura la genunchi, pe langa cateva medicamente scumpe cu rezultate discutabile, am folosit si frunze de varza cruda. Rezultatele au fost foarte bune.

    Răspunde
  4. Athe

     /  17/02/2011

    @ada şi Mircea: oricum la soluţia cu frunza de varză ajungeam. Şi la felii de cartofi. Numai că aş fi vrut o variantă ştiinţifico – fantastică de la dom’ doctor.🙂

    Răspunde
  5. sunt si variante stiintifico fantastice, unguent sau crema, dupa preferinta, costa de te-ndoaie si-s mai putin eficiente ca frunza de varza. tot probez eu produse de vreo zece ani si tot la varza ma intorc.

    Răspunde
  6. Intrebare pentru domn doctor.
    Daca mi se umfla sprancenele si daca-mi pun varza pe ochi, eu cum mai ma uit la TV?

    Răspunde

Lasă un răspuns

