Dezamăgiri

Mno, dragi tovarăşi şi pre’tini, vă anunţ prin prezenta că ma mere face mâine o săptămână de când s-a externat. Şi se simte din ce în ce mai bine. Yupyyyyyyyyyyyyyy. Asta era partea bună. Că în rest îmi cam vine să mă iau la palme. Carevasăzică, mă duc să o recuperez pe mama din spital. Şi aflu cu stupoare că mai avem ceva de aşteptat, că fi’n’că tanti doftora nu i-a scris concediu’ medical. Că când m-am dus io cu ea la urgenţă tanti doftor m-a întrebat dacă mama e pensionară. Şi io i-am zis că nu, şi tanti a bifat pe o hârţoagă salariat şi m-a lăsat în pace. După vr’o câteva zile am binevoit şi io să le duc la tantile asistoante o adeverinţă de la munci de la ma mere prin care se adeverea cum că fomeia e salariată şi că SC Ipsi SRL a plătit la măria sa casa de asigurări de sănătate ‘j de mii de lei contribuţii. Decât că cineva a pus hârţoaga undeva, bine de tot, şi a uitat de ea. Şi se face ziua de plecat acas’ şi nimeni nu se chinuia să scriptologească un concediu medical pentru că deoarece la pensionari nu se cere. Până la urmă s-a găsit şi hârtia, a primit şi mama concediu’ şi ne’am cărat acasă.

Decât că acu’ stau şi io şi mă întreb, şi nu reuşesc să mă dumiresc de loc: am îmbătrânit în asemenea hal, sau arăt aşa de rău, că am faţă de om cu mamă pensionară?! Cineva să zică_că nu. Da’ repede!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. viru

     /  28/03/2011

    Nu. Da’ repede!

    Am zis! Asta ma face CINEVA, nu-i asa?

    Răspunde
  2. maman

     /  29/03/2011

    Vai, dar te gîndeşti că tu ai vreun cusur?….Eu cred că şi dacă aveai op’şpe ani tot găseau un motiv să nu facă ţîdula la timp.
    Mai se poate şi aşa(deşi n-am probe): să fie atît de înnebunite de treabă alea doo asistente care-o mai rămas, că nu se poate să nu le scape ceva!
    Bine că s-a făcut mama bine, sănătate să fie! 🙂

    Răspunde
  1. Festivalul “Cerbul de aur” Brașov (III) | Blogul lui Nea Costache
  2. Numele Dvs. pe Internet. Domenii .ro cu 31 euro + tva | Blogul lui Nea Costache
  3. Apel catre Blogosferă: Andrei Teodoroiu are nevoie de noi | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu