Undeva prin Argeș

e o școală. Nuș’ să vă spui unde exact că n-am întrebat. Da’ școala asta are în dotare una bucată otobuz d’ala de zice pe el „transport elevi”, cu care otobuz pleacă tai tai din când în când. Ceea ce e bine. Săptămâna trecută a nimerit la Ocna Sibiu. Ceea ce a fost prost. Că:

1. Copchii erau cam bezmetici și vag sălbatici. Chestie care nu ne miră, deoarce:

2. Profii erau tâmpiți. Fără excepție. Adică:

3. Una dintre profe a fost cuminte. În sensu’ că a spart semninte, a fumat și a băut cafele toată tabăra. Asta când nu bârfea lăngă niscai alcoale cu:

4. Ailaltă babă. Care printre pahare și țigări mai urla la copii. Chestii gen „mișcă-te în pizda mă-tii că întârziem”. Asta până a apărut:

5. Doamna de engleză. Despre care n-am înțeles exact dacă era din aceeași gașcă sau era din alt film. Eh, mândra asta era cu fetele personale. Una de vr’o 9 și ailaltă de vr’o 4 ani. Copchila de 9 ani semăna leit cu mă-sa. La nesimțire. Adicătelea a văzut ea, copchila, că noi mai facem si alte chestii în afară de mâncat, zăcut la soare, băut și bârfit, și a considerat că ar fi cazu’ s-o primim si pe ea la activități. Chestie cu care era de acord și mă-sa. Mno, asta nu m-ar fi deranjat dacă tonu’ pe cu care venea copila sau mă-sa in sală erau puțin altele. Adicătelea când îmi întrebi unu’ din copii, cu mine de față „Ăștia ce mai fac azi” n-ar tre’i să te aștepți să-i zâmbesc frumos copchilului tău și să-l primesc la activități. Și dacă copchila intră în sală și mă întreabă de ce n-am chemat-o când am început în loc să pui botu’ că ți-am trimis-o la plimbare, ar tre’i să te bucuri că n-am venit cu ea să vă dau cap în cap. Da’ trecem peste. Trecem și peste faptu’ că madam a considerat că are dreptu’ să se servească din cafeaua noastră fără să întrebe. Probabil nu avea combustibil pentru barfele cu:

6. Miss tanti nef….ericita. Care toată tabăra a stat cuminte să-i facă masaj:

7. Profu’ de sport. Mno, nea’ ăsta are nevoie de o poveste specială. Care va să vie mâine. Pe bune.

Da’ până atunci am și eu o întrebare: Cine a pus coada la prună?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. viru'

     /  29/08/2013

    Raspuns: ala care a lasat cainii afara 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

