Das airport von Frankfurt

Amu’ n-aș vrea să vă ofticați, da’ io iară fusei tai tai prin țări străine. Și io nu știu să zbor decât cu Lufthi. Numa’ că de data asta schimbarăm aeroportu’ de legătură. Care este fugirăm tai prin Frankfurt. Pe Main.

Mno, aeroportu’, el de felu’ lui e drăguț. Și mare al dreaq. Și noi avuserăm cam o oră între avioane. Când ne-am dus. Chestie care, după părerea mea nu prezenta nici o problemă. Numa’ că………….

Chică avionu’ pe airport, s-a plimbat un sfert de oră pe pista și pe lângă pistă, a tras la poartă, după care………. a plecat. Și s-a mai plimbat vr’o 5 minute. Când s-a oprit el, pe undeva pe câmp, your capitain speaking o zâs că zer politzei e la scara avionului și vrea să vază pașapoarte.  Ceea ce s-a întâmplat. Și că ne așteaptă un autobuz. Ceea ce iar s-a întâmplat. Decât că, nenea autobuzu’ ne-a dus la mama dreaq in capătu’ ălălalt de aeroport. Motiv pentru care văzurăm aeroportu’ în fugă, dintr-un capăt în celălalt. Cu o haltă la porțile piuitoare. Da’ reușirăm să prindem avionu’. După altă plimbare cu autobuzu’ până în mijlocu’ pistei.

Eh, când ne-am întors, avurăm vr’o 4 ore de pierdut prin Frankfurt. Drept urmare o luarăm la pas prin șandrama, să ne mai clătim și noi ochii. De data asta ne-o lăsat avionu’ la poartă, ca pe oamenii normali. Decât că în terminalu’ ălălalt. Mno, ne plimbarăm noi cătinel, ajunserăm la concluzia că ne e lene și ar fi cazu’ să ne scoborâm cu liftu’ că scările era multe și grele. Chestie pe care am fi făcut-o, dacă în ușa liftului n-ar fi fost plasați vr’o 5 pompieri, care ei avea treabă, că prin aeroport cam puțea a cabluri arse. Și coborârăm pe scări. Da’ de urcat urcarăm cu liftu’. Și la ușa terminalului’ scria mare „Passport control”. Și acilișea făcurăm niscai descoperiri. Gen:

1. Când ajungi într-un airport la control de pasapoarte e un roboțel care te trage în chip.

2. Nu mai semăn cu poza din buletin. Din păcate.

3. Când Hansi se plictisește fute nervii la populație.

Că să vă spui. Era controlu’ număru 6 în 4 zile. Și eram ultima la coadă. Și nenea Hansi s-a gândit el că dacă mă lasă să plec  o să se plictisească crunt. Și ca să-i treacă de plictiseală s-a apucat sa-și verifice lecțiile din școala de verificatori de pașapoarte. Adicătelea mi-a luat buletinu’ și un șubler și s-a apucat să-mi măsoare pozele. Aia din buletin și aia de pe monitoru’ lui. Și io nu-mi aduc aminte să-l am pretin pe feisbuc. Și nici nu i-am dat poze cu dedicații pe spate. Și m-a ținut vr’un sfert de oră și s-a holbat la pozele mele. Și m-o lăsat să plec când mi-a sunat telefonu’ și m-am apucat de înjurat în sfânta limbă românește.  Dupe care ni s-o fo’ făcut foame. Drept urmare, am ochit un mec și ne-am așezat la coadă. Și am rămas cu o vagă dorință de scalpat un anume turco -indian. Da’ trecem peste.

Amu’, chestia cea mai drăguță in toată afacerea asta e că, de la poarta de unde tre’ia să plece avionu’ de Bucharest o plecat unu spre Bangalore. Care o fo’ plin de indieni din India. Care io am ajuns la concluzia că avionu’ ăla fie e folosit doar pentru cursa respectivă, fie e dezinfectat după fiecare zbor. Că io n-am văzut în viața mea o adunătură așa mare de oameni care să pută în halu’ ăla.

Mno, până vă pove unde fusei de fapt, ceasuri bune!

Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. viru'

     /  11/04/2013

    nu te mai plange ca boracu’ la injectie.

    ‘ai noroc,

    chiar e misto sa te scalambai prin lume. si nu ma provoca sa zic „pics or didn’t happen”😛

    si e si mai misto ca ai mai dat p-acilea….

    tchuss

    Răspunde

Lasă un răspuns

