Repetiția e mama învățării

Vă era dor de bună-mea? Drept e că și mie. Că n-am mai ajuns la ea de vr’o două săptămâni. Asta după ce apucasem să-i promit că săptămână trecută trec pe la ea să-i fac baie. Și după ce mi-a ieșit porumbelu’ pe gură mi-am adus aminte că de fapt n-o să ajung. Da’ n-am mai stat să-i explic ce și cum, că mă lipeam de o ciorbă de limbă gen „de mine n-ai timp niciodată”. Eh, partea prostă în afacerea asta e că_cu bună-mea nu ține filozofia românească „nu lăsa pe mâine ce poți face azi, lasă pe poimâine că poate nu mai tre’ făcut”, pen’ că ‘a bătrână nu face baie decât dacă mă duc eu s-o spăl. Amu’, cum n-am reușit să ajung săptămâna trecută, am delegat-o pe soru-mea să-i ducă ceva d’ale gurii, să nu mă înjure chiar de tot. Drept urmare, sâmbătă pe seară când am reușit să vorbesc cu sor’mea, mi-a explicat că m-a rugat bună-mea s-o programez și pe ea într-o zi săptămâna asta. Că chiar ar vrea să facă o baie. Și ca să nu mai am surprize surprize (fără Andreea Marin) m-am dus azi.

Chestia care mă distrează cel mai tare după ce-i fac baie bătrânei, e că se apucă de urat. Asta pentru că la un moment dat a vrut să-mi dea bani pentru chestia asta, și am refurat-o foarte politicos. Adică în stilul meu caracteristic. Mno, povestea cu urările a început cam de sărbători, când a ajuns ea la concluzia că ar fi cazu’ să mă mărit. Și urarea suna ceva de genu’ „Să-ți dea dumnezeu sănătate și un băiat frumos”. Eh, bunică-mii chiar nu pot să-i zic nimic de dumnezei (incă), motiv pentru care am făcut cerere de modificat urarea, care după părerea mea ar fi trebuit să conțină sănătate și bani. Mai ales bani.Tura următoare urarea s-a transformat în „dea’ ‘mniezău sănătate și un băiat bun și frumos.” Deci avansăm. Da’ tot am avut ceva de comentat. Deci sănătate și bani maică, lasă băieții în durerea lor. Azi urarea a fost „dea’ ‘mniezău sănătate și un băiat bun, frumos și cu bani”. Carevasăzică avansăm înainte. Adicătelea am reușit s-o fac să folosească_cuvintele cheie în propoziție. Acu’ mai tre’ să schimbăm puțin locu’ cuvintelor în propoziție. Deci, eu sănătate și bani, el bun și frumos. Că bag de samă că n-o să reușesc să scap de băiatu’ bun și frumos din urările bunică-mii.

Partea proastă în toată afacerea asta e că io mi-s din Ardeal, motiv pentru care percutez foarte greu. Și azi, deplasându-mă biped înspre apartamentu’ propr’etate personală a lu’ mama, de la etaju’ 4 mi-am dat cu sama de cap că, în ultimii 33 de ani, de câte ori mi-a urat ceva bună-mea s-a întâmplat. Exact pe dos. Drept urmare mă aștept să crăp de ceva boală, lefteră și ne..f…măritată. Da’ să nu ne batem capu’ cu nimicuri d’astea

Hai sănătățuri!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. viru'

     /  14/03/2012

    hmmmmm

    atunci aplica teorema asa: spunei sa iti doreasca sa ai fiscu’ la usa reprezentat de un recuperator TBCist senil si in baston….

    faci asta toata in paranteza la -1 si voala, wish granted!

    sau ma rog o recuperatoare, dupa gen, numar si caz.

    tchuss!

    Răspunde

Lasă un răspuns

