De sezon

Azi am fost într-o vizită fulger la bună-mea din cauză că susnumita ducea lipsă de varză petru sarmale. Și tot românu știe că făra sarmale nu se iezistă sărbă(u)toare în țărișoara aista. Ocazie cu care era să-mi rup gâtu’ din cauză de combinație proastă de papuci și gheață.

Eh, am ajuns la blocu’ bătrânei și situația părea roz, că fiincă la parter/etaju’  mirosea a cozonaci și sarmale. Nu, nu mirosea de la bună-mea. La etaju’  3 în schimb mirosea a chestii afumate prea tare. Și cum țața din mine nu s-a putut abține i-am zis lu’ ‘a bătrână despre afumături. Și mi-a explicat bătrâna că vecinu x a tăiat porcu’. Eh, cu vecinu’ ăsta am o problemă de când mă știu. Că de când mă știu, în fiecare decembrie taie porcu’. Până aici e fix problema lui. Problema mea e că în fiecare decembrie iși afumă diferite chestii în fața blocului. Și până mai prin primăvară avea afumătoare de tablă trântită într-o grădină. Numa’ că au venit nenii de la primărie de au făcut parcări, și susnumita grădină a dispărut în neant. La fel și afumătoarea. Presupun că ceva conaționali d’ai noștrii au băut o bere din chestia asta. Și evenind la luna de (diz)grație decemb’re  a lu’ 2011, porcu’ o’ fo’ tăiat și urma a fi afumat. Decât că lipsea obiectu’ muncii. Da’ cum românu’ ie inventiv și se pricepe la dă toate nenea vecinu’ și-a tras afumătoare nouă. Din carton. Și s-a apucat voinicește de afumat cârnați pe sistemu’ aprins focu’ și plecat în casă. Și s-au afumat cânații vr’o două ore, după care s-au plictisit. Motiv pentru care au tratat cu focu’ să rezolve cartonu’ de la afumătoare să vază și ei cine mai trece pe stradă. Și focu’ s-a conformat. Și a ars cartoanele. Și cârnații cu ocazia asta, că, logic, au căzut în foc. Da’ din câte zicea ‘a bătrână cineva l-a anunțat pe nea’ vecinu’ la timp și a reușit să scape ceva cârnați. Amu’ io mă întreb de vr’o câțiva ani buuuuuuuuni, chestia asta îi legală? Și dacă nu, cine se ocupă de amendat vecini x?

Până m-oi lămuri, vă urez Paște fericit și tot ce-mi doriți!

Sau era Crăciun fericit……?! Hai sănătățuri!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. O sesizare la politie pentru o amenda ceva mai consistenta si poate vecinul se lecuieste, daca nu, puneti mana de la mana si luati carnatii din afumatoare :))
    Sarbatori Fericite si La Multi Ani !

    Răspunde

Lasă un răspuns

