Deci….

Am ajuns la concluzia că ar tre’i, dupe cum zice obiceiurile, să mă aşez şi io la casa mea, adicătelea să mă, vorba aia, mărit şi să mă apuc de turnat co’chii. Adică nu neapărat să mă mărit, da’ măcar să-mi găsesc şi io una bucată berbant, că să intru  în rându’ lumii. Că momentan nu stau la nici o coadă. Motiv pentru care caut un mascul atroce şi feroce care să aibă următoarele calităţi (doo puncte şi de la capăt cu liniuţă):

– să aibă în inventarul personal maşină & bani de benzină;

– să fie om bun la toate (adică toate alea de pe lângă casă, gen agricultură, mecaniceală, tâmplărie şi alte nimicuri de gen);

– să aibe răbdare de bou;

– să îl cheme Vali.

Amu’ să vă iesplic. Ieri pe seară bântuiam cuminte prin Piaţa Sfatului, când, surpriză,…. sună telefonu. De pe partea ailaltă de antenă, ma mere se trezeşte să mă întrebe suav:

„Ce planuri are Vali pe mâine?”

„Păi…. habar n-am. Da’ ajung acas’ şi întreb….”

„Da’ tu unde eşti?”

„Păi în centru….”

„Cu cine?”

„Păi… cu mine….”

„Şi Vali unde e?”

„Acasă… presupun…..că nu i-am văzut ochii azi….”

„Să mă suni când ajungi acasă. Şi să-mi spui ce face Vali mâine.”

Eh, şi după ce am ajuns acas’ am aflat că Vali n-are chef să umble brambura azi şi că ma mere a fost pusă la curent cu chestia asta, numa că nu înţelege ce căutam singură in centru, şi de ce nu ştiam ce face susnumitu’ Vali. Motiv pentru care, vă rog dulce de tot să-mi faceţi rost de un berbant cu calităţile mai sus menţionate, sau să le explicaţi la ai mei părinţi că IAR AU ÎNCURCAT CO’CHII. Adică sor-mea e aia măritată cu Vali.  Eu încă mai copilăresc.

Hai ceasuri bune!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Echipa Clanway te invita sa participi la un concurs de provocari.Te asteptam!Pentru mai multe detalii intra aici

    Răspunde
  2. Las’ c-o veni si ceasu’ ala! Odata si-o data, ingerasul ala (cum il cheama dom’le?), ala cu curu’ gol, isi intinde arcul si te sageteaza taman in centru’ spatelui, si-atunci te-apuca amoru’ si musai sa te mariti! Acu’, de l-o chema sau nu Vali, ‘Mniezau stie da’ sanatosi sivoi sa fiti sa va mearga bine!
    O zi faina!

    Răspunde
  3. viru

     /  26/06/2011

    cred ca numerele de telefon apropiate sunt de vina, de aia va incurca lumea……zic si io, care este!

    Răspunde
  1. Las’ că merge și-așa! | Blogul lui Nea Costache
  2. Salba (reluare) | Blogul lui Nea Costache
  3. Baba Florica (reluare) | Blogul lui Nea Costache
  4. Mancipatu | Blogul lui Nea Costache
  5. Sorin Ilieşiu îi cere demisia lui Băsescu | Blogul lui Nea Costache
  6. Miercurea fără cuvinte | Blogul lui Nea Costache
  7. Nu îi iertaţi! | Blogul lui Nea Costache
  8. O recomandare... reînnoită! | Blogul lui Nea Costache

Lasă un răspuns

