Depresii

Carevasăzică eu n-am avut niciodată probleme cu aspectul meu fizic. Care aspect fizic e foarte impresionant pe lăţime, da’ foarte insignifiant pe lungime. Şi nici acu’ n’am. 90% din timp. Că ăilalţi 10% îi folosesc să’l înjur pe cumnatu’mio şi  să mă plâng că nu m’a făcut mama cu vr’o 20 de ţanti mai înaltă. Că dacă aveam 20 de ţanti mai mult, v’aş fi privit de sus, adică de la 1metru80, şi nu mi’ar fi bătut un bec în ochi la ora asta.

Că să vă spui. Când m’am mutat la cucuieţii din deal, ştiindu’mi obiceiurile mai mult sau mai puţin bune, mon pere mi’a trăznit pe tavan una bucată neon cu tri tuburi. Că io pe vremea aia aveam obiceiu’ să apar pe acas’ târziu de tot şi să stau să citesc/butonez pcu’ până şi mai târziu. Şi a ajuns ăl bătrân la concluzia că neonu’ consumă mai puţin şi face lumină mai puternică. Mno, a avut şi omu’ logica lui. Eh, după ce s’a mutat cumnatu’mio la mine, ca să’i demonstreze soacră’sii că iel ie om gospodar, s’a gândit în sinea gândului lui să schimbe toate chestiile de iluminat din casă. Şi a câştigat şi subsemnata la tombolă una bucată aplică cu un bec chior aplicată direct pe tavan. Mno, no’ fo’ bai o bucată buna de timp. Adică no’ fo’ bai pentru mine. Că toate insectele tute care s’a gândit iele astă vară că au gasit luminiţa de la capătu’ tunelului la mine în cameră a murit prăjite la bec. Motiv pentru care, becului i s’a cam acrit să facă pe grătaru’ şi a decis să nu se mai aprindă.  Şi atunci a fost prima dată când mi’a părut rău că nu’s mai înaltă. Mult mai înaltă. Că am vrut să schimb becu’, că de obicei nu’i mare filosofie. Decât că m’am urcat pe un scaun, şi….. am ajuns la concluzia că NU AJUNG LA APLICĂ. Şi l’am rugat pe cumnatu’mio să’mi schimbe becu’. Şi a durat o săptămână. Amu’, cam de vr’o lună mi s’a ars iar becu’. Şi io n’am mai crescut. În înalţime. Şi l’am rugat pe susnumitu’ să’mi schimbe becu’. Şi aştept. Şi momentan am în stânga mamei (că în dreapta tatălui e ocupat) o veioză fără abajur. Şi’mi bate lumina direct în ochi. Că dacă îi pun abajuru’ nu mai văd nik. Şi’mi bag picioarele…..

Hai sănătate! Şi să creşteţi mari.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. viru

     /  05/02/2011

    Hmmmmmmm,

    Eu ti-as propune sa provoci acelasi efect (bezna totala noaptea) in toata casa; idei conexe gasesti pe goagale, iutub, tripludubluve in general. Ceea ce va mobiliza cumnatul sa schimbe toate becurile din casa, daca nu il deranjeaza sa isi bage furculita in ochi si nu in gura la cina…
    Incepe cu bucataria si pe urma extinde-te spre restul camerelor….

    Hai, lumina in sufle…pardon in camera! in suflet peste vreo 2 3 luni, nush exact cand

    Răspunde

Lasă un răspuns

