Dilemă

Adicătelea cea mai mare dilemă a omenirii. Adică în ce parte vine stânga şi în ce parte vine dreapta. Mno, io ştiu că nu’i frumos să râzi ca nesimţita de oamenii bătrâni, da’ câteodata nu mă poci abţine. Că să vă spui. Plecai azi în plererinări prin imediata apropiere a locului de sapă, şi când m’am întors nea’ portaru’ se conversa cu un tataie:

Tataie: „Domnu’, o toaletă, unde e pe aici?”

Portaru’:”Pe uşa aia, faceţi dreapta, urcaţi scările, şi e prima uşă pe stânga.”

Ce face tataie? Păi, intră pe uşă, face stănga, culmea, găseşte nişte scări, le urcă şi deschide prima uşă de pe dreapta. Şi nimereşte în centrala termică. Expresia de pe faţa lui era de milioane 😀

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Imi inchipui ce figura o fi facut, mai ales daca nevoia era imperios necesara!!!

    Răspunde
  2. viru

     /  29/01/2011

    eu, in fiecare dimineata, fac un exercitiu de memorie si coordonare motrice: imi repet cat timp beau cafeaua „dreapta e aia cu care scrii – dreapta e aia cu care scrii – dreapta e aia cu care scrii – ….”

    e eficac’ rezultatu’, nău mor dailima 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

