Obosiţi

Din capitolu’ „o viaţă ai, şi pe aia o dormi”, azi îl bârfesc pe cumnatu’mio. Iar. Că de când s-a mutat înapoi la mine, ocupaţia preferată a omului în timpu’ liber e somnu’. Amu’ nu pot să zic că nu-l înţeleg câteodată, şi nici că mă deranjează. Că asta înseamnă că nu-mi (prea) încurcă ploile. Da’ căteodată mă calcă pe nervi. Ca par examplă azi. Adicătelea mă întrunez acas’ de la munci cu ideea clară că am de gând să vegetez două zile juma’, şi descopăr că’s singură acas’. Deci yupyyyyyyyyyyy ….vr’o juma de oră, că s-a întors susnumitu’. Că el de fapt coborâse să-şi cumpere ţâgări. Motiv pentru care a pipat o ţâgară şi s-a închis în cameră. Până aici nimic ieşit din comun, decât că, mai acu’ juma de oră m-am dus şi io să fumeg. Şi în bucătarie era o linişte de-mi auzeam neuronu’ cum scârtâie. Şi ceva care zdrăngănea. După prima ţigară zgomotul nu s-a oprit, drept urmare am dedus că nu era neuronu’ meu. După a doua ţigare am început să disting un zgomot de foale care preceda zdrăngănitu’. După a treia tigară m-am prins care era problema.

Creţ că v-am mai zis că io, în apartamentu’ propr’etate personală a’ lu mama am uşi d’alea stupide cu geam în ramă de lemn. Şi geamurile nu’s fixate chiar bine. Şi în anumite condiţii zdrangan. Eh, condiţiile au fost îndeplinite şi azi: sforăie cumnatu’mio.

Hai sănătăţuri.

PS, La mulţi ani Ioane!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. viru

     /  08/01/2011

    Tooot de la tineretile mele citireeeee, sa luuaaaaam amiiiinnteeeeeeee:
    „unii s-au nascut obositi si isi traiesc viata sa se odihneasca! aaaammiiiiiiiiiiiiiinn”.

    Noroc!
    Si cu siguranta o sa iti ceara si o cana cu apa cand ei „e” langa robinet.

    Sfatu’ batranului (fug’ me! anu asta iara schimb varsta!!!), NU II DEANJA! eventual ajuta-i😉

    Ristecpa

    PS strange change of look! ai putea totusi sa scrii pe linii??? ma doare ochiu’ cand citesc underlined / cutlined. ADICA SCRIE CA PE DICTANDO!

    Răspunde
  2. zi ms ca nu-l auzi noaptea cum sforaie

    Răspunde
  1. Soluţia « Ioan Usca

Lasă un răspuns

