Servicii de rahat în Braşov

Astăzi, Banc Post sucursala Piaţa Sfatului.

Carevasăzică (unii dintre voi ştiu povestea) ai mei părinţi au un credit la susnumitul Banc Prost, pe care îl plăteşte subsemnata.  Şi azi mi-am deplasat fizicul impresionant inspre agenţia lor din Piaţa Sfatului să le mai dau nişte bani. Nu mă încânta foarte tare ideea, dar deh, scadenţaru’  mă anunţa că duminică cel târziu tre’ să am rata plătită. Numa’ că_când am ajuns la bancă vad că ghişeu’ lu’ tanti la care plăteam rata e cam gol. Un nenea care domicilia cu biroul vis-a-varză mă întreabă:

„Aveţi de plătit rata?”

„Da.”

„Aşteptaţi puţin, colega vine imediat.”

Tensiunea mea arteriala a început să crească, dar îmi propusesem să fiu calmă. După vr’o 30 de secunde apare o tanti care îl intreabă pe nenea dacă i-a spus doamnei că trebuie să mai aştepte puţin (doamna fiind eu care eram în încăpere). Tensiunea mea ajunsese deja la cote relativ alarmante, dar îmi propusesem să fiu calmă. Şi o întreb pe tanti:

„Ce înseamnă puţin?

„Aaaaa, păi vreo 20 de minute.”

„De ce?”

„Păi colega e în pauză de masă.”

În momentul ăsta tensiunea mea arterială a dat cu capu’ de tavan şi calmul meu s-a dus ‘lii de suflet. Şi mă trezesc şi eu vorbind:

„Pe uşă scrie că aveţi program de la 9 la 17. Nu scrie nicăieri de pauză de masă.”

„Păi da, dar în contractul colectiv de muncă e specificat că avem 30 de minute pauză de masă.”

„Păi sincer nu mă prea pasionează pe mine pauza voastră de masă în condiţiile în care vă holbaţi la mine (singurul client din bancă_care este) 4 inşi şi eu tre’ să-l aştept pe al 5-lea (poftă bună madam) 20 de minute. Că n-am timp să stau 20 de minute să vă pice vouă bine mâncarea.”

„Atunci puteţi să plătiţi rata la altă sucursală.”

Chestie pe care am s-o fac. Dar mâine, când cu puţin noroc o să dau peste vr’o dom’şoară care nu se şterge la gură în timp ce vorbeşte cu mine. Şi sper să nu mai nimeresc în pauza de măsa. Pardon, masă.

Acu mă mai întreb o chestie: asta o fi politica băncii, sau am nimerit eu peste niste angajaţi sictiriţi?

Articolul precedent
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. ma mir ca nu le-ai facut o reclamatie in scris la fata locului, sunt sigur ca sefii lor n-ar fi apreciat „zelul” cu care isi fac datoria angajatii bancii

    Răspunde
    • Athe

       /  21/07/2010

      Nu le-am facut reclamaţie că pierdeam timpul aiurea. Mai am tangenţe cu susnumita bancă şi din alte motive şi ştiu sigur că reclamaţiile la ei nu-şi au rostul.

      Răspunde
  2. pai, ii angajeaza dupa cat sunt de sictiriti, iar in perioada de training cunostintele initiale sunt aprofundate. cu cat sunt mai „acrituri”, cu atat rezista mai mult in post;))

    Răspunde

Lasă un răspuns

