Bezmetisme

Sfintele sărbători de orice fel au bunul obicei (cel puţin din punctul meu de vedere) că aduc ceva zile libere în bugetu’ subsemnatei. Asta era partea bună. Partea proastă e că la mine zilele libere vin la pachet cu nopţi nedormite plasate groaznic de prost în economia săptămânii. Carevasăzică, oamenii normali la cap au avut noapte relativ albă sâmbătă spre duminică. Gigi contra care sălăşluieşte în mine pus la albit noaptea dintre duminică şi luni, şi asta doar pentru faptul că marţi ar fi trebuit să merg la muncă, şi nu puteam să mă duc 100% lucidă că mi se speriau colegele.

Deci, tot ce am ţinut eu minte din învăţăturile bunică-mii legate de biserici, păcate şi alte probleme d’astea religioase a fost că nu-i chiar bine să faci baie/duş/chestii în ziua de paşti. Motiv pentru care sâmbătă am făcut o baie. Ocazie cu care am constatat că mi s-a terminat şamponul. Duminică pe la prânz mi-am luat tălpăşiţa înspre o cafea domiciliată în crâşma dupamiezilor mele. Proastă idee. Planul meu pe respectiva zi suna, când am plecat de acasă ceva de genul: „Băut o cafea, stat puţin la soare şi plecat acasă”. Desfăşurarea actiunii a respectat planurile până la partea cu „plecat acasă”.  Fi’ncă înainte de „plecat acasă” au apărut nişte prieteni şi ne-am întins la discuţii. Un geniu a lansat o invitaţie care avea ca scop degustarea unui vin adus de ta’su de la ţară. Decât că degustarea a ţinut, e drept cu ceva pauze până la 10………. luni dimineaţă. Când mi-am adus aminte că vine mama acasă şi nu are şampon. Drept urmare, între sticla de vin şi patul proprietete personală am trecut pe la non stop să cumpăr şampon. Acu’, tre’ să întelegeţi că alegerea şamponului la mine se face pe sistemu’ „ce-i mai ieftin” şi din când în când mă uit ce scrie pe etichetă. Eh, luni nu m-am uitat. Drept urmare………….. vine ma mere acasă,  se învârte o bucată de timp prin casă după care se duce să facă baie. Şi iese după vr’o juma de oră râzând cu gura pânp la urechi:

„Auzi tu, şamponu’ ăla cine l-a cumpărat?”

„Ăăăăăăăăăăăă, io, de ce?”

„Şi ce-ai băut înainte să-l cumperi?”

„Ăăăăăăăăăăăă nimic (vr’o două beri şi cinci sticle de vin. Da’ eram patru. Şi n-a dormit toată noaptea. Da’ tu nu tre’ să şti asta.) De ce?”

„În cazu ăsta bag samă că îţi era sete rău.”

„Ăăăăăăăăăă nu (chiar). De ce?”

„Atunci ce dreaq ai avut în cap când ai cupărat şampon cu bere??????????????”

Ca să vezi pe ce strică unii bunătate de beutură.

PS1, încă nu l-am folosit, deci nu ştiu dacă berea a fost irosită degeaba.

PS2 Sibiu, Brasov, colorează-ţi comunitatea!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. :))
    sa ma tii la curent daca face bine samponul..astept detalii: il lasa matasos, ce nota ii dai pentru parfum, cine s-a riscat prima data…:D

    Răspunde
  2. virusu_1999

     /  10/04/2010

    ‘Ai noroc!

    Ce bine ca s-a terminat cu sarbatorile alea in care porcu’ zice „paste fericit”, si mielu’ raspunde „ba P@#$%^ ma-*& si alte prostii”. Ca io ca sa imi fac xp-u’ un pic mai rapid am sters fursecurile, si restu’ de alte mici prostioare din internet explorer. Drept pentru care nu am mai avut legatura cu blogu matale. ‘mi-era si leeeneeeeee sa il pun pe gogu sa cotrobaie.
    Si matale aveai alte balarii (urari ca cele ale porcului / mielului de mai sus) trecute la mess status, si nu aveam pe ce sa apas ca sa ma trimita (dracu’ sau nu) la blogu’ matale.
    Asa ca uelcam bec!

    De fapt ce voiam sa comentez e : Samponu’ tau imi aduce aminte de bancu’ cu „beti manga, beti rupti si beti cocacola”

    Zuccese!

    Răspunde

Lasă un răspuns

