Iepuraş coconaş

a fugit de pe imaş, şi s-a dus………………. şi dus a fost. Că fusă fusă şi se cam dusă Paştele, a înviat şi Chistos şi cică tre’ia să apară susnumitu’ iepuraş cu (cel puţin) una bucată cadou la etaju’ 4 la adresa subsemnatei. Da’ n-a venit vedea’l’aş friptură. Adică n-a venit când tre’ia să vină de fapt. A venit vineri pe la prânz cu poşta şi mi-a adus …………. SURPRIZĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ …………… pensia. Acu’ să nu credeţi că m-am pensionat. Neah, mai am de dat cu sapa în câmpu’ muncii încă vr’o trei’j de ani cel puţin. Da’ mi-a adus un plic de la o firma firmoasă, S.A. de meserie care cică îmi administrază mie fondu’ de pensie privato-facultativo-cam obligatorie pe care m-a pus nea’ statu’ degeaba, pardon rumân, să mi-o fac mai acu’ an. Şi am priceput din adresa respectivă numele meu, numele lor şi faptu’ că cică am la ei 800 de lei, bani munciti cu sudoarea fruntii şi cu risc de artrita la dej’tele de la maini. Şi cam atât. Că mai îs pe foaia aia două tabele din care rezultă ca cineva are ditamai profitu’ şi altcineva are ditamai pierderea, da’ nu pricep care, cine şi de ce.

Ţie ce ţi-a adus epuru’?

PS, încă se mai zice că Hristos a înviat, nu?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. cami

     /  05/04/2010

    pai, tot ii bine ca te-a vizitat. adica, si-a adus aminte de tine.:)

    Răspunde
    • Athe

       /  05/04/2010

      Mdea. Măcar atât 😀

      PS, Cami dragă, am reţinut prost, sau tu ai blog?

      Răspunde
  2. cami

     /  05/04/2010

    @Athe – ai retinut bine:)

    Răspunde
    • Athe

       /  06/04/2010

      Păi draga mea, scrie la URL adresa blogului, să te găsească omu’ dacă vrea ceva de la viaţa ta 🙂

      Răspunde
  3. 😛
    gata, am executat:)

    Răspunde
  1. Tweets that mention Iepuraş coconaş « Blog din Ţara Bârsei -- Topsy.com

Lasă un răspuns

