O gură de oxigen vă rog!

După două săptămâni de letargie letargică ieri am umblat craca prin judeţ. Din nou. Şi n-am zis la prea multă lume că plec. Prea multă lume din neam adică. Numa’ că surora mea propr’etate personală are un al ‘şpelea simţ în ceea ce mă priveşte. Că vineri pe la vr’o 5 juma dupe masă mă sună:

„Auzi….. ăăăăăăăăă…….. tu ai treabă mâine?”

„Păi tre’ să plec craca. De ce?”

„Ăăăăăăăă. Şi dormi acasă?”

„Cam asta ideea. De ce?”

„Ăăăăăă. păi vine Adriana mâine. Şi doarme în oraş. Şi mă gândeam că poate pleci pe undeva………..”

Plec pe mă-ta.

Deci, am plecat dimineaţă de acas’, mult prea dimineaţă pentru ziua de sâmbătă, şi mi-a trecut prin cap în ultimul moment să inchid uşa la camera mea. Şi am lăsat geamul rabatat. Şi……….

M-am intors acasă pe la 7 seara. Şi când am intrat pe uşă soţu’ susnumitei Adriana mi-a făcut semn să tac că-i dormea copchila. Drept urmare m-am cărat la mine în cameră, m-am descălţat, m-am dezbrăcat şi m-am întors în bucătărie. Şi era să mor intoxicată. Că să vă explic. Io fumez. Da’ io când fumez acasă fumez în bucătărie. Şi închid toate uşile. Şi rabatez geamu’ . Şi dau drumu’ la hotă. Şi ăştia era 3. Şi fumau toţi. Şi erau toate uşile deschise. În afară de aia de la intrare. Şi toate geamurile închise. Şi hota oprită. Şi era un fum  la mine în casă de puteai să-l tai cu cuţitu’. Şi după juma’ de oră a venit şi cumnatu-mio. Care şi ala fumează. Şi pe la 8 juma’ m-am nimerit singură în bucătarie şi am deschis geamu’. Şi mă mir că n-a chemat nimeni pompierii. Şi acu’ la mine în casă pute ca intr-o bodegă. Că cineva a reuşit să verse un pahar de bere pe covor. Şi………. îmi bag picioarele………….

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Păi vezi?… de asta nu e bine să pleci craca😆

    Răspunde
    • Athe

       /  21/02/2010

      Da’ bei, da’ dacă nu plecam craca mă intoxicau toată ziua. Deci e mai bine să plec craca😀

      Răspunde
  2. Spune o veche zicala romaneasca: „cui ii place branza de oaie, trebuie sa suporte si…vanturile magarului”! Asa ca…musai trebuia sa-i suporti cu defectele lor cu tot!
    Hai ca m-ai amuzat cu aceasta postare! O seara linistita!

    Răspunde
    • Athe

       /  22/02/2010

      Apăi îi suport nea’ Costache, că’s ai mei, şi alţii n-am.
      Da’ mă bucur că v-am înveselit.

      Răspunde
  3. eu mi ţi-i înghesuiam pe balcon imediat.🙂

    Răspunde
    • Athe

       /  22/02/2010

      Eu i-aş fi înghesuit lângă balcon. Da’ ei erau 4 şi io eram singură😦

      Răspunde
  4. prea tare:)
    esti amuzant:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

