Scoate’m’aţi din casă (leapşă style)

Tanti Jasmine întreabă la radio Erevan (adicătelea pe mine) că cum ies io din casă. Răspundem ascultătoarei: pe uşă, că stau la etaju’ 4, şi cu voia mea nu ies pe geam. Fără voia mea e cam greu să mă scoţi pe geam. Că nu încap 😀

Lasând gluma la o parte (sau nu?!) nu ies duminica decât în cazuri speciale. Şi dacă ai nevoie de însoţitor la cumpărături n-ai nimerit bine. În celelalte cazuri expresia magică e „Dau o bere/ un suc/ o inghe….”. Ideea de bază este DAU. Adicătelea toată afacerea să se desfăşoare pe banii altuia. Că io mi’s copil mic şi sărac. Da’ dacă persoana care lanseaza chemarea mi-e dragă rău imi mai sacrific şi io din când în când portofelu’.

Refuz în 99,99% din cazuri invitaţiile la discoteci, cluburi, circoteci, adică chestii d’astea unde se pierd nopţi aiurea în fum(uri), lumini ciudate,  zgomote puternice şi populaţie multă. Nu refuz, în 99,99% din cazuri o iesire la o terasă în centru’ vechi (al Braşovului. Sau nu…….).

Una peste alta, ies din casă cam la orice oră (dacă am chef) decât că am nevoie de un avans de cel puţin o oră. Că io stau departe şi autobuzu’ vine greu.

Astea fiind lămurite vreau să vă mai spui că:

1 Leapşa merge mai departe la Ionuţu’, că şi’a tras casă zece, pardon, nouă, şi vreau să văz cum iese din ea, şi la Marius, că_cam tace mâlc de multişor.

2 N-am program uichendu’ ăsta. Aviz amatorilor care au bani şi n-au cu cine să bea o bere 😀

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. 😆 Şi eu am o dudă cu duminica. Uitai să menţionez 😉

    Răspunde
  2. preluat leapșa dar cu paralele stau cam prost zilele astea.. 🙂

    Răspunde
    • Athe

       /  05/02/2010

      La tine chiar nu mă aşteptam să stai bine cu paralele zilele astea 😀

      Răspunde
  3. Ada

     /  09/02/2010

    Data aviatoare cand vin la Braseu, te sun cand sunt pe la Predeal! 😛 Si trec sa te iau de acasa! 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

