Tehnologia lu’ paş’ pe mă-sa

Ce faci când deschizi PCele, ăsta îţi zice că C:/windows/system32 is fucked up, insert original ţede şi press r şi n-ai „original ţede”? De fapt n-ai nici un ţede…. Păi vă spui io. Chemi aitistu’ fabricii şi-i zici suav: „Repară-l!”. Da’ îi pui în vedere faptu’ că tuta utilizatoare de pisiu are toaaaaaaaate docomentele’mportante pe desktop, că deh, e mai usor aşa. Şi vine neanea aitistu cu original ţede, stă 5 minute şi se holbează la pisiu cu ţedeu în mână şi…………. îi sună telefonu’. Carevasăzică tre’ să plece urgent …….. oriunde. Şi lasă vorbă cu limbă de moarte cum că să-i sun pe ăia de ne servisează pisiurile. Chestie pe care am şi făcut-o. Decât că ştiam sigur că susnumiţii n-o să-şi bată capu’ prea tare şi o să formateze bucata de hard pe care vieţuiesc ferestrele. Ceea ce s-a şi întâmplat. Numa’ că nenea care şi-a bătut capu’ cu susnumitu’ pisiu a avut bunu’ simţ să mă sune şi să mă întrebe ce mama dreaq îmi mai tre’ din râşniţa aia. Ocazie cu care am scăpat de reconstituit oărduri ixeluri şi alte nimicuri d’astea. Da’ n-am scăpat de reconstituit programu’ de oameni ‘telighenţi. Şi mâine am program de post şi rugăciune. Adicătelea tre’ să mă rog la toţi sfinţii şi la toţi Dumnezeii să aibă timp nenea de care m-am rugat azi să vină să-mi repare susnumitu’ program.

Drept urmare, caut aitist dotat cu răbdare, nervi şi original ţede, să încerce măcare să repare un uindouz bubuit.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Problema dreaq cu pisiurile astea cu uindozurile lor. Aveam un pisiu de care ma rugam ca de Cel De Sus sa nu-mi mai faca probleme dar el o stia pe-a lui: refuza cu incapatanare sa buteze iar cand o facea, se auzea in el ca si-ntr-o oala-minune ce fierbea in clocot! Cum eu nu ma pot lauda ca sunt un maestru in materie de pisiuri, l-am pasat fiului meu (isi mananca painea din aiti) care i-a ras uindozu’ cu vreo cativa virusi cu tot! Atunci m-am dumirit si io: pisiu’ meu, luase gripa porcina!
    O zi frumoasa si… sa-ti mearga pisiul bine!

    Răspunde
    • Athe

       /  28/01/2010

      Din păcate fiul meu nu-şi manâncă pâinea din aiti. Ups, eu n-am fiu. Drept urmare tre’ să-mi exorcizez pisiu singură. Numa’ că de alea de la muncă n-am voie să mă ating şi tre’ să chem cavaleria………… care ştie mai puţin decât mine la capitolul ăsta😀

      Răspunde

Lasă un răspuns

