Moş Nicolae e neam prost!

Susnumitu’ Moş Nicolae n-a mai dat pe la mine de ceva ani buni. Şi l-am înţeles, că deh, fomelie mare, renumeraţie mică, dupe bujet, coane Fănică. Anu’ ăsta în schimb, bag samă că i s-a cam făcut dor de ochii mei. Şi a venit să mă vadă. Decât că până a ajuns la mine i s-a golit traista. N-a mai avut nici măcar un baţ. Da’ tre’ia să mă anunţe cumva că a trecut pe la mine. Drept urmare mi-a stricat TVu. Bine, chestia asta nu m-a deranjat foarte tare fi’ncă pentru mine TVu e obiect de decor. Numa’ că acu’ tre’ să-i găsesc o ocupatie lu’ ma mere. Că se plictiseşte. Da’ nu-i bai, găsim.

Eh, şi cum moşu’ ăsta ştia că nu mă uit la TV s-a gândit el în sinea gândului lui  să facă ceva să mă prind că a fost pe la mine. Şi mi-a stricat şi maşina de spalat. Da’ bani de alta noua n-a lăsat avaru’.  Şi acu’ mă gândesc cu groază că tre’ să mă întorc în epoca de piatră pe termen nedeterminat. Şi să spăl cu mâna. Şi nici n-am multe de spălat. Numa’ vr’o trei lenjerii de pat şi v’o patru perdele. Amu’ nu-i bai, că om face-o şi pe asta, da’ stau şi cujet cu jele că dacă maşina mea de spălat nu se mai poate repara tre’ să cumpăr alta. Bani oi gasi pe undeva, ca doar deh, banci avem, har Domnului. Da’ io vietuiesc la cucurigu’. Adicătelea la etaju’ număru’ 4. Şi n-am lift. Şi nici maşinile de spălat picioare să urce singure. Şi şalele mele îs în depresii.

Drep urmare, nea’ Moş Nicolae, te rog io frumos, stai acas’ la anu’. Că pe bune că nu vreau cadoaie!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Cam trist. Probabil că nu ţi-ai făcut ghetuţele cu crema potrivită. Baftă la achiziţii:)

    Răspunde
  2. Nu mai fi amărâtă. Am auzit io că unele magazine asigură şi transportul. Care, de obicei, vine la pachet cu doi neni fortzoso-style şi ţi-l cară până în casă. Partea nasoală e că tre să le dai un bacşiş acolo, o atenţie, o lămâie.

    Săptămână faină să ai! 😉

    Răspunde
    • Athe

       /  08/12/2009

      Aşa o fi pe la tine mamă. Că pe la mine transportu’ e dotat cu una bucată şofer schelet style 😀

      Săptămâni faine şi pe la tine!

      Răspunde
  3. inseamna ca n-ai fost cuminte 🙂
    dar iti multumesc pentru zambetul pe care il am acum 😀

    Răspunde
  4. mai, eu cu ocazia asta as renunta la perdele 😛

    Răspunde
  5. Ada

     /  09/12/2009

    Fata, hai, numai tie ti se intampla toate balariile… n-am pomenit asa ceva!

    Răspunde

Lasă un răspuns

