Comunicat

Având în vedere faptu’ că în ultimul timp comentariile lăsate pe pagina mea sună ceva de genu „hai să ne excange de link” vreau să vă spui următoarele:

1. Nu fac schimb de linkuri. Ştiu că blogrollu’ meu e impresionant. Chestia e că cei care au ajuns acolo au ajuns dintr-un motiv anume, care motiv nu-i acelaşi pentru toţi, drept urmare nu dezvolt subiectul.

2. Un loc în blogrollu’ meu nu vă garantează trafic mai mare (credeţi-mă pe cuvânt. Nea’ Wp’u îmi spune ce linkuri s-au accesat de pe blogu’ meu.). Nu vă garantează nici măcar faptu’ că o să vă vizitez blogu’ măcar o dată pe lună. Blogurile pe care le citesc sunt deja in reader.

3. Cererile de schimb de link postate ca şi comentarii în care apare specificat blogu’/site’u le refuz din start. Bine, după ce le editez şi sterg linku’.

4. Dacă totuşi vreţi un loc în blogroll, vă spun un secret: de câte ori apare un comentator nou şi scrie ceva la „adresă url” verific adresa respectivă. Dacă dau de un blog care îmi place îl trec în blogroll şi în reader.

5. Dacă ţineţi neapărat să-mi faceţi propuneri de schimb de link mă găsiţi la adresa athewp@gmail.com. De acu’ncolo comentariile care solicită link excange ajung în spam. Promit.

Cu speranţa că n-am călcat pe bătăturile nimănui, vă dorez uichenduri creţe.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. virusu

     /  28/11/2009

    respecte!

    Ca sa citez o ilustra contemporana, „s-uite-asa ma bate gandu”:
    Pe anul de gratie a’ lu’ D-zeu care este 2009 eu mai am o sapt de concediu (cu we de dinainte, asta inzemneaza 9 zile. ok, si jumate). Ce ar zice domnia matale daca produc zilnic 2 bloage si te bombardez cu link exchange in consecinta????
    Asta doar ca sa vad ce „motiv anume” trebuie indeplinit pentru a ajunge in paradis (aka blogrollu’ matale???)
    Creatza idee, tre’ sa recunosti!!!!

    BYE! Ne gasim pe servere 😉
    Toate stimele!

    Răspunde
  2. Marius Ola

     /  28/11/2009

    La cât de creţ e uechendu` meu ar cam trebui să-l mai îndrept niţel cu fierul de călcat. Un sfârşit de săptămână reuşit îţi doresc:)

    Răspunde
    • Athe

       /  28/11/2009

      Am un fier de călcat d’ăla şmecher, cu aere. Pardon, aburi. Dacă vrei ţi-l împrumut. 😉

      Mulţam la fel 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

