Blogmeet rew

Si s-a gatat si primu’ blogmeet de care aflai si io in timp util. Si cu ocazia asta vazui si io cu ce se manca pubu lu nea Dean. Impresia de bun venit a fost „scari naspa” (Am o problema cu scarile in spirala. Cand eram copil mic neste scari d’alea ma duceau la tanti care-mi facea injectii. Cah!) Crasma era destul de goala cand am ajuns acolo in fara’ de o masa (de fapt doo) care erau ticsite. Langa care (mese adica) Marius era la capitolu’ 5 minute ca la ambasada (adica salutari si strangeri de mana). Am reperat-o rapid pe Luana care m-a salutat cu un „Aaaaaaaa. Tu esti caramela :D” Dupe care ne-am asezat care pe unde. Si din momentu’ asta intra in vigoare clauza de muiere batrana si far’ de memorie. Ca stiu ca am stat in dreapta Narcotistului (pana a plecat), langa el era Matthers (care a plecat mai devreme), langa Matthers Cristi, in fata mea era Ionutu, Marius, Radu & aaaaaaa prietena cu codite, in dreapta mea …….. o gagicuta draguta imbracata in verde cu pretenu’ care-i blogger decat ca nu mai stiu cum ii chiama, langa ei era un domn care mi-a zis ca a semnat lista, Cipri, Vali si Eftimie.  A aparut la un moment dat Sabin, Levente si Catalin l-am reperat pe Alphadog siiiii zice lista ca au mai fost: Dorin, Morrigan, Bogdan, Andreea, Dutu, Alex, Bogdan, DJ Flux, Victor, Stefan, Catalin, Xander si cineva de aci‘.

Atmosfera a fost faina, discutiile interesante, rectific, partea din discutii pe care  am auzit-o a fost interesanta, ca la un moment dat vorbeam cu chelneru’ prin translator (deh, ce sa-i faci, daca baba-i surda….).  Ce nu mi-a placut , in afar’ de faptu’ ca astora li s-a stricat butonu’ de la volum a fost ca am nimerit intr-o …… vorba vine petrecere de buhuhu (pardon, halauin), da’ asta n-are legatura cu intalnirea. Per total gramada o fo fain.

PS, poze n-am, da’ are Levi aici.

Articolul următor
Lasă un comentariu

25 comentarii

  1. să-i dai lui zoso un miel. Că-l cheamă Vali. 🙂

    Răspunde
    • Athe

       /  01/11/2009

      😀 o sa i-l trimit prin iepurasu’ albastru. Cand o sa-l gasesc. Pe iepuras adica.
      PS, L-am modificat :-„

      Răspunde
  2. DJ D-Flux nu a fost 🙂 Oricum mi-a facut placere.

    Răspunde
  3. A fost fain, chiar dacă am stat separați de majoritate 🙂
    Poate până la urmă se încheagă o comunitate, cea de blogări brașoveni!

    Răspunde
    • Athe

       /  01/11/2009

      Pai ziseram ca la urmatoru’ blogmeet inchiriem o sala de nunti :-„

      Răspunde
  4. faine pozele. era sa scriu cine era tipa cu sacou verde, ca ii statea tare bine? 😛

    Răspunde
  5. Sa nu uiti sa imi dai add pe YM 😛

    Răspunde
  6. A fost fain si abia astept urmatorul blogmeet!

    Răspunde
    • Athe

       /  01/11/2009

      Si io. Astept urmatoru’ blogmeet. Care poate n-oi sa aiba garnitura de vrajitoare si varcolaci 😀

      Răspunde
  7. Eu eram omul cu gagicuța drăguță 😛 Raluca, pe numele ei. 🙂

    Răspunde
  8. No (ca braşovenii) până la urmă a ieşit bine. Pe mine nu m-au deranjat vârcolacii şi drăcuşoarele alea din spatele meu. Data viitoare poate e mai linişte ca să mă bag şi eu în discuţii.
    Berea a fost chiar bună.

    Răspunde
    • Athe

       /  01/11/2009

      Daca nu era muzica atat de tare si nu ragea nenea ala pe scena probabil ca nu m-ar fi deranjat nici pe mine 😀

      Răspunde
  9. qhdh5

     /  01/11/2009

    …am lipsit…din pacate…si nr 5 imi poarta noroc..mai ales intr-o seara cu spirite..:P

    Răspunde
  10. M-am simtit bine printre brasoveni. 🙂

    Răspunde
  11. Lia

     /  02/11/2009

    Mno, si cu verzuiala de bluza cum o ramas? Ca din pozne nu vaz decat una bucata fatuca verzulie 😆
    Bine ca v-ati distratara, poznele sunt faine 🙂

    Răspunde
  1. ..::Stiri Brasov - Noi vedem Brasovul altfel::..

Lasă un răspuns

