Campanie helectorala

Adicatelea io sustin un candidat la presedentia lu’ Romanica. Si il sustin din tot bojocii, chiar daca nu-mi place foarte tare culoarea lui. Da’ fata de restu’ contracandidatilor e cel mai simpatic. Deci, candidatu’ meu este:

Ta na na na naaaaaaaaaaaaaaaaaa:

pantera-rozda, Pantera roooooooooooooooooooooooozzzzzzzz.

PS1. : Leapsa am furat-o de la Marius.

PS2. : Leapsa merge mai departe la toti din blogroll. Bine, care vrea s-o ia.

PS3. : Daca-i trece cuiva prin cap sa zica_ca „pantera” e la feminin: Da’ de un’ sti ca nu-i panter?!

PS4. : Stiti ca sambata o punem d’un blogmeet, nu?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Eu m-am apucat serios de c(h)ampania Panterei Roz. Votaţi roz. De maro ne-am săturat! Sau era vreun portocaliu la mijloc?…

    Răspunde
  1. Si ei au nebunii lor « Blog din Ţara Bârsei

Lasă un răspuns

