Vineri, ha? Sigur nu-i marti?

Doamnelor, domnisoarelor, ba baieti. Stiti voi vorba aia care zice ca_ cand e sa ai ghinon si-n @zdă dai de cuie? Ca daca n-o stiti v-am zis-o io.  Ca m-am dus ieri la munci cu gandu sa stau degeaba. Si mi-a reusit. Si pe la unu’ juma’ mi-a trecut prin cap sa scurtez programu’ regulamentar de munca. Ca ma sunase ma mere pe la vr’o 10 sa-mi explice ca ieri pan’ la 7 (19 care este) tre’ ia sa duc contractele (al meu si a’ lu’ abue) la gaz. Ca era ultima zi de depunere si daca nu ma duceam se dadea p… darama blocu’. Amu’, fi’nca sursa mea de caldura sufleteasca se numeste centrala termica_care functioneaza cu gaz nu puteam sa risc sa-mi taie astia gazu’.  Si, cum numa’ mie mi se poate intampla, contractu’ lu’ abue era la mine, da’ al meu era acasa. Si imi trebuia si o copie dupa buletinu’ batranei.  Si m-am gandit io ca daca sefa tot e in contzed po’ sa ma fac nevazuta far’ sa afle nimeni. Numa ca pana m-am gandit io, doo bucati colege de birou s-au volatilizat subtil, si am ramas in birou doar io si loctiitoarea de sefa. Amu’ io mi-s copil cuminte si responsabil (da, mi-au murit laudatorii) si m-am gandit ca loctiitoarea de sefa s-ar putea sa nu se descurce daca i se pupaza cuiva sa vrea neste chestii din trecutu’ indepartat. Ca susnumita nu-i angajata decat de vr’un an. Decat ca mai bine nu ma gandeam. Ca pe la doo juma’ a aparut the manager cu o hartie in mana. Ca mai marii mei locali vroiau pan la 3 (adica intr-o juma de ora) o situatie cu tot ce aveam de platit la sfarsitu’ lu’ septembrie. Chestia asta a insemnat doua  ore de butoneala cronica. Ceea ce a insemnat ca am plecat de la munca la 4 juma’. Motiv pentru care m-am vazut silita sa le fac la doi taximetristi norma de bani pe ziua de azi. Da’ pe la 5 juma eram la compania care ne gazeaza (pardon, ne da gaze) si aveam si contractele depuse. Dupa care a tre’it sa ma intorc in Piata Sfatului. Da’ ieri am luat cardu’ care trebuia, asa ca azi (mai ) am ceva bani.

Amu’ va las, ca tre’ sa ajung la CET. Sanatatzuri!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. E tot un fel de marţi, dacă adaugi pisica neagră şi 13:)

    Răspunde
    • Athe

       /  24/10/2009

      Da’ n-a fost 13. Si nici n-am gasit vr’o pisica neagra 😛

      Răspunde
  1. Democraţie : Cronica unei vieţi. Banale.

Lasă un răspuns

