Bezmeticus mioriticus

Mi se intampla din cand in cand adica_cam la o saptamana dupa ce iau leafa (in fiecare luna) sa raman lefter. Ca deh, fomelie mare, renumeratie mica, dupe bujet, coane Fanica. Si cand se intampla chesti’le astea recurg la fondu’ de intrajutorare, recte cardu’ lu’ ma mere. Acu’ sa nu credeti voi ca-i fur femeii banii. Ca nu-i asa. Ca tot timpu’ ii cer voie s-o falimetez. Alaltaieri, par exemple, ma mere a ajuns la concluzia ca nu mai are lichiditati. Si nea’ sofeuru’ de la autobuzu’ care o duce in fiecare vineri la mon pere nu accepta plati cu cardu’. Drept urmare mi-a trasat sarcina de serviciu sa ma duc sa-i scot neste bani de pe card. Pana aci’ toate bune si frumoase. Numa’ ca mama are doua carduri. Si io dimineata nu prea gandesc logic. Bine, io nu gandesc logic de felu’ meu, da’ diminieata e mai rau. Asa ca, ieri dimineata agat din zbor un card, il bag in portofel si ies pe usa (va e clar ca iar m-am trezit tarziu). Pe dupe amiaza cand am ajuns la bancomat  mi s-a parut mie ca ceva nu-i chiar in regula cu cardu’ ala. Da’ nu-mi dadeam seama ce. Il introduc in gaura, tastez pinu’……… si nus’ de ce nu-mi aparea botonu’ cu verificare sold. M-am gandit ca s-a ticnit lupu’, pardon, bancomatu’ si i-am zis sa-mi dea si mie niste bani. Decat ca mi-a zis ca nu-i bun pinu’. Scot telefonu’, verific pinu’, il mai tastez o data si……… pin eronat. Gandesc putin problema si-mi da cu + pe „scoate cardu’ si cara-te acasa”. Deci, ii zic lu’ nea’ bancomatu’ ca nu ma mai joc cu el, imi da cardu’ si………. sa-mi pice fata. Plecasem cu cardu’ ala pe care scrie „NU PUNE MANA. PERICOL DE ELECTROCUTARE”. Adicatelea un card de credit care are o dobanda de-mi ies ochii. Si logic e facut la alta banca decat aia la care are ma mere cardu’ de leafa. Si va e clar ca, daca reuseam sa-i blochez femeii cardu’ in bancomat la ora asta dormeam pe turnu’ de la cet.

Pe cale de consecinta, daca azi pe la tri juma’ auziti niscai zghierate prin Piata Sfatului sa stiti ca iar am plecat cu cardu’ gresit.

Articolul precedent
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Esti indragostit 😀

    Răspunde
  2. Hihihi, mie nu/mi ajunge nici macar o saptamana leafa:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

