Unde-i groapa…..

…. punem apa, unde-i damb punem pamant.

Va suna cunoscut sistemu’? Eh, asa se lucra in Brasov. Ca sa va spui. Sefa-mea de luni e in contzed. Si daca tot pleaca si-a facut mila de sufletele noastre si a facut cinste cu o pizza cu livrare la botu’ calului. Eh, noi astea din birou din principiu suferim de lene si blocaj neuronal cand vine vorba de mancare. Adicatelea stim un meniu de la o firma d’asta cu prestare la client acasa si cu aia defilam. In materie de pizza ne jucam cu astia. Ca e baieti buni si face pitza buna (nu, nu ma platesc pentru reclama). Eh, de cand e lumea si pamantu’ (adica de cand i-am descoperit noi) daca tanti de la telefon zice ca vine pizza in 45 de minute inseamna ca vine in cel mult 40. Deh, azi dam comanda, zice tanti 45 de minute si ne vedem de treaba. Dupa vr’o ora s’un zambet se trezeste una sa planga ca i-e foame. Si ca nenea cu pizza tre’ia sa vina de mult. Drept e ca si stomacu’ meu dadea ceva semne de razvrateala, drept urmare mi-am aruncat ochii pe geam sa calculez oportunitatea  deplasarii pan’ in curte inspre a savura cel putin una bucata tzigareta. Decat ca mi-a dat cu radicali rau de tot. Ca afar’ ningea de aveam impresia ca maine vine mos Craciun. Si glasuiesc si io, inspre a potoli nelinistile si foamea generala: „E vineri, ninge, se circula ca dreaq (ca pe sub geamu’ biroului meu era o coadaaaaaaaaaaaa de numa numa). Vine el.”

N-am inchis bine gura ca intra nenea cu pizza. Pune cutiile pe birou si zice: „Accept orice injuratura.” (btw, v-am zis ce bine arata nenea care aduce pizza? Nu? Va zic acu’ :-” ). Si incepe sa ne povesteasca. Ca el nu prea e de vina ca a intarziat. Ca nu i-a zis nimeni ca pe 13 decembrie (strada care este) se ASFALTEAZA. Si a stat la coada. Si abia a reusit sa treaca. Faza la care intreb si io ca prostu’:

„Seee…….. ce anume pe 13 decembrie?”.

„Ati auzit bine. Se asfalteaza. Or fi folosind vr’un material mai special care nu-i bun decat cand ninge. Ca_cand a fost soare au dormit toata ziua. Ca-mi vine sa-i strang de gat. „

Deci, hai facem pariurile. In cat timp se f_te susnumita strada?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

