Depresii

Mdeah, ma mai apuca si pe mine cateodata. Ca de exemplu sambata. Ca daca m-a mancat in dos a trebuit sa ma scarpin. Adicatelea i-am zis io lu’ nea antivirusu’ meu, editie pe sub mana sa-mi scormone o tzara PCele. Si m-a cam apucat plansu’. Ca alienii mi-au infestat socotitoarea cu una bucata troian. Si calu’ asta s-a apucat el si mi-a facut dublura cu .exe la absolut tot ce se numeste poza melodie sau film de pe hard.   Amu’, la oamenii intregi la cap asta n-ar fi o problema cam grava decat ca la mine „poze&filme” inseamna vr’o 30 de gigi si muzica vr’o 51. Tot gigi. Si tontu’ meu de antivirus n-a descoperit inca butonu’ cu delete far’ sa mai intrebi (sau nu l-am descoperit io), pe cale de consecinta vr’o juma’ de ora am dat clicuri de mi-a anchilozat aratatoru’ de la mana dreapta si facui febra la bicepsi, tricepsi si alti epsi tot de la mana dreapta. Dupe care am avut o sclipire de geniu (cre’ ca-i ultima pe anu’ asta) si m-am apucat de sters .exele cu manutza din fiecare folder in parte. Ca era mai simplu. Decat ca am scapat vr’o cateva. Da’ asta n-am aflat decat ieri dupe amiaza, cand, m-a mancat in acelasi dos si l-am pus pe nea’ antivirusu’ sa-mi mai scormone o data socotitoarea, numa ashe sa ma dau io mare ca nu mai am virusi. Da’ vezi sa nu. Ca cu ocazia asta aflai io ca pe fiecare partitie in parte mai se iezista o chestie pe care io n-o vad cu ochiu liber, da’ troienica a vas’t-o. Si e mareeeeeeeeeee. Si are fisiere multeeeeeeeeeeeeeeee. Deci, aseara mi-am dat atestatu’ in clickaiala. Si m-am plictisit. Si am gasit butonu’ cu „quit scaning”. Ceea ce inseamna ca azi tre’ s-o iau de la capat. Ceea ce inseamna ca aratatoru’ meu saracu’ s-ar putea sa ajunga in ghips. Sau atele. Si bietu’ soarec are sanse mari sa fie ridicat la rang de liliac. Si sa zboare pe geam.

Amu’ va las. Ca tre’ sa-mi toc nervii cu un anumit site. Sanatate la gaini!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. păi e simplu. Muzică şi filme le mai găseşti pe la unii pe la alţii. Cu pozele e mai nasol. Da’ pentru asta eu recomand cu căldură una bucată Hard extern.
    Ştergi windowsu’ pe care’l ai acum, apoi faci un format disk, instalezi un windows nou, pui un antivirus mai prietenos (vezi avast antivirus home edition, e moca pe avast.com parcă) şi ai scăpat de belele. 😉

    Răspunde
    • Athe

       /  13/10/2009

      Eu imi recomand niste dvduri. Ca-s mai ieftine. Numa’ ca n-are cin’ sa le cumpere 😀

      Răspunde

Lasă un răspuns

