Overheard

in Livada Postei. Ieri pe dupa amiaz’. Un nenea statea linistit si admira cladirea rectoratului. Sau pavaju’ din livada. Ca n-am bagat prea bine de sama. Apare un musiu cu neste hartii si se ia de viata lu’ nenea:

Musiu: Buna ziua.. Aveti 5 minute pentru o discutie?

Nenea: Da.

M. : Pot sa va intreb pe care dintre candidatii la presedentie il preferati?

N.: De ce?

M.: Pai eu strang semnaturi pentru dl. Basescu. Sa candideze la presedentie.

N.: Strangi semnaturi sa NU candideze Basescu la prezidentie? Unde semnez?

M.: Nu, strang semnaturi sa candideze. Ca stiti, le trebuie j’ de mii de semnaturi sa-si poata depune candidatura.

N.: NU SEMNEZ!

PS1. Ma intreb si io, asa, in sinea gandului meu, chesti’le alea portocalii de au aparut prin oras e legate (si) de campania electorala?

PS2. Totusi, exista viata fara cet.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Eu nu cred că sunt legate de campania electorală sau, Doamne fereşte, de vrun partid politic. E o culoare absolut întâmplătoare şi frumoasă pe deasupra. Dar, cine sunt eu să-mi dau cu părerea.
    Apropos, am auzit o chestiune de marketing viral, bineînţeles că politic, bazată tocmai pe ideea că „portocalii” o să pună afişe peste tot pe unde au ei panotaj, adică… peste tot, de culoarea alabastră pentru meriner…:) E semi-oficială, dar se pot folosi de ideea să nu îi mai facă lumea „portocalii”:)

    Răspunde
    • Athe

       /  10/10/2009

      Carevasazica o sa traim bine de’o sa vedem albastru. Bun ashe.

      Răspunde

Lasă un răspuns

