Greva pu.. lu’ peste

Carevasazica_ca bugetar ce ma aflu si bantui prin spatiu mioritic, se facea ca azi tre’ia sa ma (de)grevez de sarcinile de serviciu si sa stau sa ma holbez la luna si la stele. Sau sa urlu’ la careva ca nu-mi convine. Amu’, nu prea conteaza ce anume nu-mi convine, ca oricum urlu’ d’an boulea, ca nu ma baga nimeni in sama, ca-s ragusita si daca ridic tonu’ ma apuca tusea, dar deh, tre’ia sa urlu. Si io stiam ca tre’ sa stau degeaba pe ziua de azi ca am vazut io dis di morning ca erau cam goale statiile si otobuzele, adicatelea lezelev n-au servit scoala azi. Si mai bagai io de sama ca deasupra portii de la fabrica subsemnatei scria maaaaaare, cu rosu pe alb ca  GREVA BAAAAAA, azi nu va bagam in sama!!!!!!!! Numa ca_cum se intampla de obicei, socoteala sindicatului nu se prea potriveste cu socotelile mai marilor mei locali. Drept e ca nu m-a bagat nici unu’ in seama azi, ca bag sama ca si la ei e greva, decat ca azi tre’ia sa trimit neste situatii. Pe care logic ca nu le-am trimis. Da’ asta n-a avut legatura cu greva, a avut legatura cu faptu’ ca vineri mi-am luat zboru’ de la munci inainte de amiaz din cauza de debusolare totala cauzata de una bucata raceala (mdea, s-a marcat prima pe sezonu’ toamna -iarna 2009), si n-am apucat sa-mi termin calculelele.

Drept urmare, azi am facut greva de mi-au iesit ochii, si momentan ma chinui sa scriu cuvinte, ca de altfel am numa’ cifre in cap (pe langa piticii regulamentari). Si am adunat doo ore de „suplimentare”, adica munca in folosu’ comunitatii ca nu mi le plateste nimeni. Asta ca sa nu-mi aduc aminte ca de fapt is in concediu. Si pupaza peste colac ma roade un dor de ducaaaaaaa. Adica sa ma duc si io un’ se duce regele singur (si soferu’ pe jos) decat ca toate taoletele is incuiate si io n-am cheie de la nici una. Si imi vine sa urlu. Da’ ma apuca tusea. Ha sa traim……… care cum poate.

Tu ce-ai facut de greva?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Dacă tot ai intrebat, eu am scris despre grevă. Deci, nu am făcut grevă:)

    Răspunde
  2. ce se ureaza de greva… Greva Fericita?!?!😀

    Răspunde
  3. Aiacu Paru'

     /  08/10/2009

    Am muncit evident, ca unii nu’s in greva, da tu strici toate ploile oamenilor care vor ceva schimbat, auzi, sa mergi tu la munca…domne domne! :p

    Răspunde
  4. Eu am fo’ieri la Bucureşti în Piaţa Victoriei.😉

    Răspunde
  1. Serbia – Romania live « De toate pentru toti

Lasă un răspuns

