Futu-i……. pomana

Doamnelor si domnisoarelor, ba baieti. Vreau sa va spui ca mie imi place satu’ meu. Ca-i sat de munte, turistic, batran, frumos, ferchezuit si are si multi pretini. Decat de de vr’o saptamana imi vine sa-mi bag picioarele in pretinii lu’ satu meu. Ca nus’ daca ati aflat, da’ in satu’ meu se lasa cu festivale cornute (sau incornorate, dupa preferintele fiecaruia). Pe cale de consecinta Piata Sfatului arata de parca ar fi picat o bomba acolo, faza care ma face cu nervii nervosi, da’ nu asta e problema principala.

Chestia e cam asa: de ‘j de ani de cand se tine the golden staaaaaaaaaaaaaaaag in susnumita piata inteligentii de la buleftrica  si fii au ajuns la concluzia ca reteaua electrica din centru’ vechi nu suporta ditamai consumu’ de curent curentat care are loc IN FIECARE AN. Reformulez, in fiecare an in perioada festivalului susnumitii trag susnumita concluzie. In fiecare an dupa/in timpul festival(ului) aceeasi susnumiti promit solemn ca remediaza problema. Sau cel putin gasesc o solutie pentru ca locuitorii/agentii economici din zona sa nu mai aiba de suferit. Numa’ ca festivalu’ dureaza doar o saptamana si romanu’ are calitatea ca uita repede. Adica in maxim o luna dupa ce se termina festivalu’ uita toti ca au fost probleme cu reteaua de curent……. ca sa-si aduca aminte dupa un an…. in perioada cerbului. Asta daca dupa faimoasa saptamana n-a trebuit sa-si cumpere alt ob’ect electrocasnic. Eh, cum io mi’s roman, va e clar ca am uitat ca-s probleme cu curentu’ in perioada asta. Si daca as fi locuit in centru, probabil ca le-as fi spus ceva de dulce (adica as fi coborat toti sfintii din calendar in ordine alfabetica) si m-as fi carat la munca. Numa’ ca io lucrez in centru vechi. Si cum va spuneam prin paleolitic, munca mea nu prea are sens in lipsa de curent. Da’ daca nu-i curent ca nu-i curent si imi zice careva ca nu-i curent ma scobor in curte si poluez aeru’ de munte al Brasheului’ cu tutunu’ din dotare. Problemele apar cand stiu ca e curent, muncesc_ca sclavu’ pe plantatie si brusc si dintr-o data se opreste curentu’. Ca patesc ce-am patit azi, adicatelea AM PIERDUT FRUMUSETE DE BAZA DE DATE. Si va e clar ca nu stiu s-o repar fara se pierd tot ce-am facut azi.

Pe cale de consecinta: Tanti Buleftrica, baga-ti-as sarma in nas si te-as priponi de un stalp de inalta (tensiune care este) ca poate-ti vine vr’o idee geniala si reusesti sa schimbi dreaq cablele alea, ca tura trecuta le-ai schimbat de futu-i pomana.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Carmen, tre’ sa vina vreo electorala ceva, ca altfel nu se sichiseste nimeni. Tre’ sa aiba si omul un interes ca asa se joaca cartile cam peste tot.
    Deh, traim in Romania.

    Răspunde
  2. Nu de alta dar te mai trezesti ca vrea si Buleftrica aia statuie ca a facut economie la cable 🙂

    Răspunde
  3. Athe

     /  27/08/2009

    O fo’ ielectorala si n-a schimbat nimeni nimic 😦

    Răspunde
  4. Ada

     /  27/08/2009

    Cat imi place stilul tau de scris cand esti nervozata! A-do-ra-bil!

    Răspunde
    • Athe

       /  27/08/2009

      😛
      Asa o fi, numa ca zice lumea ca nu-i chiar inteligent sa stai pe langa mine cand is in starea aia 😀

      Răspunde

Lasă un răspuns

