Intrebare

relativ stupida. Asa, de luni dimineatza. CUM MAMA DREAQ IMI RECUPEREZ PAROLA LA UN CONT DE YAHOO? Ca mai am putin si fac crize de isterie.

Later edit. Ni’ la nea’ yahoo ce zice:

Hello,

This is an automated message regarding your recent request for Yahoo!
Abuse Customer Care support. We have received your message and will
respond within the next 48 hours with an answer.

Thank you for reaching out to us. We look forward to helping you!

Sincerely,

Yahoo! Customer Care

**Please do not respond to this message as no one will receive it.

Ba p’a matii ba!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Ada

     /  17/08/2009

    Scumpa mea, stai linistita, ca nici la mine nu merge… am dat la customer care si nush ce mama ma-sii are, cred ca e o buba mare de la ei… ca nu mai pot intra pe mess si nici sa accesez mailul. Incep sa ma linistesc… inseamna ca nu-s singura, deci cand s-o repara, am sanse sa-mi recuperez contul.

    Răspunde
    • Athe

       /  17/08/2009

      Da, numa ca sti care-i faza? Din toate conturile de yahoo pe care le stiu numa pe ala uzual nu pot sa intru. Si daca stau bine sa ma gandesc si tu erai on line aseara……… Hmmmmmmmm

      Răspunde
  2. Ada

     /  17/08/2009

    Dap… de aseara am belele, la un moment dat fiind pe mess, n-am mai reusit sa intru pe mail, am vazut figuri si am restartat. Si pauza. Si aA cica are probleme, Asterixu’ zise ca ii crapa mailu’, Erminusha are spume ca si ea pati la fel, deci… ori e de la ei, ori nush…

    Răspunde
  3. Ada

     /  17/08/2009

    Gata aparu poza… am schimbat adresa in gravatar! Vezi ca poate intru la moderare…
    Da, si eu am dat de dimineata mail si am primit acelasi raspuns, vedem ce s-o intampla in 48 de ore… dar ma apuca niste draci…

    Răspunde

Lasă un răspuns

