Ciu ciu train

Din oaresce motive n-am mai avut d’a face cu maria sa CFR-u cam de anu’ trecut de prin martie.  Saptamana trecuta in schimb am fost in gara de tri ori:

Ziua 1

Vineri. Liniste. Eram in birou si imi faceam in gand bagajele pentru Sibie. Si cum visam io mai frumos, ca tocma’ terminasem de ales sosetele tzaaaaaaaaaar telefonu’. Numar necunoscut pentru mine, da’ risc si raspund. Moment in care linistea mea sufleteasca s-a facut tzandari. Era Ada, sau Ermi sau Asterix sau Ermi sau Ada sau toti. Ideea e ca ma anuntara ca tre’ sa ajung in gara sa ma recupereze Greg (pe mine si pe Anca adeca) sa ne transporte spre Moieciu. Dupa vr’o trei telefoane reusesc sa vorbesc cu Anca fi’nca treia sa aflu cand vine trinu’. Si ma anunta susnumita ca ajunge la 16 impartit la 47, da’ ca trenu’ avea la un moment dat un sfert de ora intarziere si ca nu stie daca a recuperato. Drept urmare, la 16 impartit la 10 ma prezint in gara si ma holbez la locu’ unde i-am zis Ancai ca ne intalnim. Anca, logic, nicaieri. Pun mana pe telefon si o sun, ca la cat is io de bezmetica putea sa fie in spatele meu. Dar nu, era in tren, langa usa, astepta sa opreasca. Ma deplasez cu pasi marunti si repezi spre peron si ma holbez dupa trin. Decat ca nu era nici unu’ in toata gara. Imi aprind o tigara si ma pun pe asteptat. Cam cand eram pe la a treia tigara anunta si astia trenu’. Mai conteaza ca a intarziat juma’ de ora? Neaaaaaaah, am dat de Anca!

Ziua2

Sambata. Diminieata. Mult prea dimineata. In gara numa noi, ca huhurezii. Tanti de la casa de bilete ne intreaba daca deconta beletele undeva. Ne ia cam 15 secunde sa gasim logica la intrebare, ii zicem ca nu, si ne da tanti un belet la 4 insi. Ne caram pe peron, trag o ultima tigara in aeru’ din Brasov si ne urcam in tren. Canta „Crai nou”, zice o tanti ca pleaca trenu. Mai canta „Crai nou” o data zice aceeasi tanti ca pleaca alt tren, dupa care zice ca intre Arpas si Porumbacu’ e stricat un pod si ca o sa se faca transbordarea calatorilor cu un autobuz. Intreb geografia din mine unde vin localitatile astea doo, geografia imi zice ca habar n-are, drept urmare intreb publicu:

„Ne interesa informatia asta?”

Mi se comunicaca nu. Plecam. Trenu’ se deplaseaza cu viteza melcului turbat. Si se leagana. Rau. Pe la a treia gara/halta/chestie mi se face dor de o tigara. Da’ nu se fumeaza in tren. Vine nasu’, se uita la bilet, ii da o gaura, si: Stiti ca la Arpas tre’ sa coborati, nu? Deci: sa-mi bag picioareleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ma calmez la gandu’ ca pana vine autobuzu’ apuc si io sa fumez o tigara. Cand mai aveam vr’o 5 minute si intram in sevraj apare nasu: „Urmeaza Arpasu”. Genial, tutuuuuuuun. Tutun pe naiba, ca autobuzu’ astepta cuminte langa peron. Cand l-am vazut mi s-a facut mila de el, ca saracu’ arata de parca ar fi facut razboiu’. Pana am ajuns in Porumbacu’ mi s-a facut mila de mine. Da’ acolo ne astepta ditamai sageata. Cu aere conditionate si scaune plusate. Si nasi acriiiiiiii rau. Da’ am ajuns in Sibie.

Ziua 3

Duminica. Pe la amiaz. Io obosita raaaaaaau. Drumu’ le fel ca al de sambata, numa’ ca in directia opusa. Diferenta ar fi ca in Porumbacu’ erau doo autobuze care au facut razboiu si in Arpas am stat juma’ de ora pana a venit trinu’. Si pan’ la Brasov s-a umplut trenu’ cu pescari. Da’ am ajuns acasa.

Tarin? Ciu ciu!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Ada

     /  18/08/2009

    Da, Carmen, si noi te iubim! Ala necunoscutu’ era nr Erminusei, deci de-acu’ nu mai e necunoscut. 🙂

    Pies: Tot nu merge animalu’ ala de email… 😦

    Răspunde
  2. virusu

     /  20/08/2009

    hmmmmmmmm……aaaaaaaaa……….ceeeeeeee legatura are luna noo cu plecatu trinului?!?!?!?!

    oare ceva de genu’ „influentza razelor gamma interferate cu infrarosii asupra culorii penelor bobocilor de gasca”?

    hmmmmmmmmmm……poate o sa aflam vreodata. anyway, raspunsul e „….la noi, la noi binevenit…”

    Răspunde

Lasă un răspuns

