Uichend mirobolant

Cand am ajuns io vineri acas’ la mine se tot facuse de vr’o 9 juma’ pe seara. Si cum urcam agale ale patru etaje regulamentare imi faceam planuri ca cam cum sa imi inchei ziua. Si mi-a dat cu plus pe bantuit pe sfantu veveveu, eventual asteptat sa apara frate-miu, discutat si facut nani candva dupa amiaza noptii. Deci, ajuns acasa, deschilotzat, inchilotzat in pijamale (vorba vine), facut plinu’ la cana de cafeu, scos berea din fardijer, trensportat chesti’le in camera, aprins o tigara si apasat pe botonu’ de la pcu. Despre care continuarea tre’ia sa fie cam ashe: filat beculetzu’ rosu, aprins beculetzu verde, facut ceva vaj vaj, facut ceva piu, aprins monitor, aparut scris vindovs, plimbat niste chestii pe sub scris, dupe care aperut o poza si neste iconite dupe care bantuit linistit pe sfantu’ veveveu. Decat ca, am apasat pe boton si nu s-a intamplat nimic. In prima faza m-am gandit ca am nimerit iar butonu’ de reset, care are calitatea de a fi prefect inutil cand pcu e stins. Deci, holbat bine la butoane, apasat butonu’ care tre’ si………….. cam atat. Ca nea’ pcu meu n-o vrut sa plece si pace. Motiv pentru care, m-am inarmat cu o surubelnita si m-am apucat de defacut suruburi. N-am gasit prea multe prin prafu’ indesat bine de tot prin carcasa, drept urmare, am reusit sa fac ce mi-am propus de vr’un an: mi-am curatat rashnitza de praf. Si pe masura ce incepeau sa apara fire colorate, placutze verzi si rosii si alte chestii pe acolo creierasu’ meu se chinuia sa gaseasca o chestie care sa faca pcu sa mearga. Dupa doo cafele si vr’o tri pahare de bere am gasit solutia: m-am dus in camera la ma mere si m-am uitat la teveu. Ca io am o problema. Vinerea pe la unu juma’ – doo creieru’ meu intra in starea de uichend si nu mai vrea sa functioneze nici sa-l pici cu ceara. Pe cale de consecinta, pana duminica pe la vr’o 9 sara nu mi-a venit nici o idee. Si am ajuns la concluzia ca prietenii mei is prost cazati. Ca i-am inghesuit pe toti in pcu, si doar o mica parte au casa de vacanta in telefon. Drept urmare, cand mi-o trecut prin cap sa sun un prieten m-am indreptat din reflex spre pcu sa-i cer lu’ X numaru’ de telefon a lu’ Y. Deci da. Numa ca duminica pe la 9, cand materia mea relativ cenusie iese din starea de uichend si incep sa gandesc logic (vorba vine), mi-o vi’nt o idea: mi s-a futat sursa 😀 . Adica tre’ s-o schimb. Adica tre’ sa-mi cumpar alta. Adica alta sursa costa. Bani. Adica raman lefter. Iar.

Pe cale de consecinta, anu’ asta i-am facut cadou de ziua mea lu’ nea’ pcu una bucata sursa nou noutsa. Pe care i-am montat-o ieri cu rabdare si migala. Si amu’  mere. Pcu care este.

PS, vreau sa-i zic lu’ nenea de la magazin ca nu-s chiar tuta. Si nu eram nici beata nici drogata ieri. Decat ca asa arat io lunea :”> .

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Ada

     /  29/07/2009

    Fata descurcareata! 😉

    Răspunde
  2. draga, si uite asa ai savurat un uichend fara calculator… :))) nu asa ca a fo mai bine cu teveu si bere?

    Răspunde
    • Athe

       /  30/07/2009

      Sincer, as fi preferat sa fie cu bere si piscina, dar, deh, fomelie mare, renumeratie bupa buget, coane Fanica!

      Răspunde
  3. 😦 mda, asta cu fomelia mare… o prea cunosc…. dar io, avand oarece spatiu vital, am luat o piscinuta umflabila, berea e har domnului eftina… 🙂

    Răspunde
  4. hai mah, daca spuneam ca ma prajesc la soare in tenerife si completez cu bere… inteleg… asa… 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

