Shuffle

Se face ca ingerasu’ al albastru are chef de joace. Si se face ca io tre’ sa-mi pun uinampu pe shafal si sa-mi raspunza mie el la cateshceva intrebari. Mno, ca sa fie joaca mai interesanta, bagai in playlist cam tot ce se numeste muzica in pcu personal. Deci, plecam de la Queen – Prices of the universe, si:

1.Who I am? Iron Maiden – Can I play with madness. Can I, can I, caaaaaaaaaaaaaaaaan??????? Bag sama ca asta stie ceva😀

2.What was this day like? Saragossa Band – Sun of Jamaica. Nu, sun of Jamaica o sa fie vineri dupa 15:00.

3.What should I do with my life? Boney M. – Rasputin. Hmmmm

4.What are my parents like? David Gueta – Just a little more love. No com.

5.What is love? Dwight Yoakam – Guittars and cadillacs. Daca_cant io la chitara, NICI O SANSA.

6.What I do in school? Nirvana – Aneurysm.  ANEVRÍSM, anevrisme, s.n. Dilatare patologică a pereților unui vas sangvin. Is pe aproape.

7.What’s my motto? Peter Kingsberry – Only the verry best.

8.What is the first thing I think first time when I wake up? Joan Sebastian – Secreto de amor ;;)

9.What is the first thing I think when I see my teachers? Vama veche – 18 ani. Am trecut de varsta asta. Da’ cand dadeam de profi imi doream sa ajung la 18 ani.

10.What is my life like? Iron Maiden – Stranger in a strange land.

Si leapsa merge laa………….. cineva, da’ nu stiu cine. Inca.

Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. primaaaa primaaaaa😛
    Da’ de unde stii tu, bre, cum o sa fie vineri dupa 15:00?

    Răspunde
    • Athe

       /  14/07/2009

      Pai vineri la 15:00 se termina oficial programu’ de munca pe saptamana asta, si se inchide sezonu’ de raportari pe prima juma’ de an. Deci, cheeeeeeeeeeeeef!😛

      Răspunde
  2. Ada

     /  15/07/2009

    Hai ca si eu m-am executat aseara fix de acceasi treaba!😆
    Imi place ce-a iesit la tine, nais!

    Hai cu vinerea aia, sa faci chef!😀

    Răspunde
  3. Ada

     /  21/07/2009

    Hai cu neata!😉

    Don’soara Carmen, stiu ca veti multa treaba, dar, te intreb si eu asa, mai dam si tu pagina?!?😀

    Pup iu!

    Răspunde
  1. De veghe-n lanul blogolumii « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

Lasă un răspuns

