Problemuri vere!

Adicatelea m-am trezit luni dimineata, m-am carat la munca si am descoperit cu stupoare ca, vorba ‘ceea servesc control pe paine. Da’ d’ala mare, care este, cu omini veniti din Bucuresti, care omini n-au de gand sa se care acas’ decat vineri. Vinerea viitoare adica.  Pe cale de consecinta, saptamana asta am servit program de munca de ‘spe ore. N-ar fi asta o problema, ca mi-s obisnuita s plec de acas’ de dimineata si sa ma intorc seara, da’ am cam uitat (si io si coloana mea) cum e sa stai pe scaun ‘spe ore. Drept urmare……… marti (ca doar era MARTI) dimineata mi-a luat un sfert de ora sa ma dau jos din pat. Ca fi’nca_cum faceam o miscare ma lua asaaaaaa cu niste junghiuri pe la shale d’am crezut ca-mi dau obstescu’ sfarsit.  Mno, amu’ io stiu care mi-e leacu’, adicatelea zacut in pozitie orizontala, cu ceva cald la spate (n-ar strica sa fie brunet cu ochii albastrii. merg si aia caprui)  si dupa 24 de ore is ca noo. Sau ca zece. Problema e ca, din motive de control a trebuit sa ma dau jos din pat si sa ma car la munci. Iar. Si am repetat tratamentu’ de luni. De data asta din motive de mobilitate limitata. Si toate ar fi fost bune si frumoase daca n-ar fi fost inchidere de luna si n-as fi avut de raportat raportari raportoase. Ca dispre partea controlorului puteam sa satu linistita acas’. Da’ n-a fost sa fie.

Amu’ mi-e relativ mai bine, avand in vedere faptu’ ca ia noapte n-am dormit decat doo ore si am facut o iescursie la toilet in genunchi. Mi-e mai bine, adicatelea poci sa stau pe ultimile doo picioare. Da’ imi revin io. Si le arat io lor!

PS, Croco, na ca am dat pajina😛 !

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. 😀

    P.S. Gasisem unul saten cu ochi verzi… bun de pus la rana… servesti?😛

    Răspunde
  2. Ada

     /  06/07/2009

    Insanatosire grabnica madame! :*

    Croco, vreau si eu unul, cu ochi verzi sau albastri, numai blond sa nu fie!😀

    Răspunde
  3. Mama, il trimit prin curier rapid?🙂

    Răspunde
  4. Athe

     /  06/07/2009

    Hai hai. Stati la coada. Io-s defecta si am nevoie de intaritor😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

