Bey

Oricat de mult as vrea sa va pove ceva haios azi, nu pot, pen’ ca fantoma lu’ Bacovia bantuie prin satu’ meu. Adica ploua. Iar. Si ma lasa nervii. Ca bag sama ca imbatranesc si ma transform incet si sigur in barometru. Si mi-e somn. Si abia pot sa-mi tin ochii deschisi. Si ma chinui sa gandesc logic. Da’  nu-mi iese. Drept urmare astept sa se faca_cald si sa-mi treaca somnu’. Sau macar sa-mi treaca somnu’. Sau macar sa se opreasca ploaia.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Lia

     /  14/05/2009

    Lasa fata, ca si io’ am cascat ieri de mi-am rupt falcile😆
    Da’ azi ie’ soare p’aciulea, sper ca si la tine au ajuns macar vreo doua-tri raze🙂

    Răspunde
    • Athe

       /  14/05/2009

      Ce ma bucur ca nu-s singura😀
      Si da, se pare ca si-a adus aminte soarele si de satu’ meu.

      Răspunde

Lasă un răspuns

