Neamu’ meu al’ falos.

Si nu, nu-i prost, curvar si mincinos. E doar vag sarit de pe fix. Si are o problema mare cu telefoanele. Ca sa ma intelegeti mai bine:

Va spuneam ieri ca mi-era foame. Si ca ma duc sa manac. Am reusit. Pe la doo. Ca dupa ce dadui „publica” la post mi-a sunat telefonu’. Si am inceput sa dau din coada, ca asteptam un telefon foaaaarte important. Ma uit la aparat si vad ca scrie mare TATA. Raspund si aud vocea lu’ mama:

„Ce faci tu?”

„Aaaaa, bine, pe acasa.”

„Pleci pe undeva azi?”

„Aaaaa s-ar putea.”

„Bine, sun-o pe buna-ta, ca m-a sunat ieri ca nu stiu ce nu-i merge la centrala.”

„Bine, o sun.”

Inchid telefonu si o sun pe Abue.

„Alooooooooo”

„…………”

„Aloooooooooooooo”

„Alo”

„Ce faci?”

„Pai stateam in pat. Ca n-am apa calda. Si vreau sa fac baie. Da’ lasa ca-mi incalzesc.”

„Nu-ti incalzesti. Stai ca vin pana acolo.”

„Bine, ca am cazut.”

„Ce-ai facut?”

„Am cazut. Ca am vrut sa omor o molie si m-am dezechilibrat si am cazut. Si ma doare picioru’.”

„Hai ca in juma de ora is la tine.”

Eh, l-a faza asta m-a mancat in……… dos s-o sun pe mama si sa-i spun ca a cazut Abue. Da’ n-a patit nimic. Da’ ma duc pan’ la ea. M-am imbracat, m-am carat la Abue, i-am reparat centrala si am aflat ca madama mea statea ea cuminte in pat si se holba la teveu cand o molie a intrat in raza ei vizuala. Si s-a intins s-o omoare si a cazut din pat. Ca i-a fost lene sa se ridice (mdea, partea asta cu lenea e boala grea in neamu’ meu). Da’ a omorat molia. Am lasat-o pe Abue sa se imbaieze si m-am carat acas’. Pe drum o sun pe ma mere s-o anunt ca bunica proprietatea familiei e intreaga si n-are vanatai, da’ o doare picioru’ daca apasa tare tare tare pe el. Faza la care ma mere ma intreaba vag nedumerita:

„Da’ tu unde esti?”

„Pe drum, ma duc acasa.”

„Aha. Ce bine.”

„De ce?”

„Pai io-s in fata blocului.”

„Care bloc?”

„La tine. Vroiam sa merg la mama. Sa vad ce-a patit.”

„Nu te mai du. Hai ca vorbim cand ajung acasa. Paaaa”

Cand am ajuns acas’ am aflat ca mon pere nu era acas’ cand am sunat-o pe ma mere. Si ma mere s-a gandit ea ca asta e un motiv foarte bun sa se care de acas’ mai repede decat de obicei. Pe cale de consecinta s-a dus la mon pere si i-a zis ca Abue a cazut si ca o doare nus’ ce si ca vine in oras. Eh, pan’ la urma ma mere s-a carat la Abue, da’ nu si-a luat telefonu’. Si a sunat tata.  Ca sa afle ce s-a intamplat.  Ca lui nu-i zice nimeni nimic.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Ada

     /  11/05/2009

    Mama ce telenovea… aveti o comunicare eficienta rau! 😆

    Răspunde
    • Athe

       /  11/05/2009

      Ihi, eficienta pentru o anumita firma de telefonie plimbareata.

      Răspunde
  2. Lia

     /  12/05/2009

    Pfuoai, ce face tilifonu’ fara fir din oameni, domle’ 😆
    Huh, bine ca a fost oki buna ta, fara picere rupte si alte alea. Zi usoara azi 🙂

    Răspunde
    • Athe

       /  12/05/2009

      Daaaaaaaaa, mai ales ca ai mei is putin panicosi.
      Zi faina si tie 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

